Forfatter Emne: Landsdækkende fartkontrol 8-14 okt.  (Læst 1447 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Landsdækkende fartkontrol 8-14 okt.
« Dato: Oktober 08, 2007, 03:51:21 pm »
Politiet tjekker farten 

Landsdækkende fartkontrol i denne uge

Trafik: I denne uge vil politiet over hele landet være ekstra opmærksom på fartsyndere på vejene.

Det sker som en opfølgning på Rådet For Større Færdselssikkerhs kampagne 'Ta' 10 af farten'.

Rådet for Større Færdselssikkerhed har lavet en undersøgelse, der viser, at det er på landevejene, bilisterne føler sig mest trygge i forhold til at træde lidt ekstra på speederen. Men paradoksalt nok viser statistikken, at det netop er her, to tredjedele af alle dødsulykkerne sker.

Undersøgelsen nævner også, at hvis man kører 90 kilometer i timen i stedet for 80 kilometer i timen, øges risikoen for at havne i en dødsulykke med 60 procent. Derfor vil politiet også skride ind overfor selv mindre hastighedsovertrædelser med fokus på landevejene.

Politiets hastighedskampagne begynder i dag mandag den 8. oktober, og slutter søndag den 14. oktober.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Flemming L

• Sandt SVin
Re: Landsdækkende fartkontrol 8-14 okt.
« Svar #1 Dato: Oktober 08, 2007, 04:00:58 pm »
De kunne godt vente en 3-4 uger og vælge en med en masse lortevejr istedet for denne uge
 :brok:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Michael N

• Plastikrocker
  • GSXr1300K8 Hayabusa
« Svar #2 Dato: Oktober 08, 2007, 04:22:47 pm »
X2
Hayabusa Sort / Orange

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
« Svar #3 Dato: Oktober 08, 2007, 05:24:49 pm »
X10000 - De skulle bruge krudtet på noget mere fornuftigt !
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

blz

• Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #4 Dato: Oktober 08, 2007, 06:34:23 pm »
godt at vide - men de startede altså i kbh i lørdags - og søndag gik de helt amok - så 7 steder de stod og målte - plus en del vogn
jeg lå lige bag en MC betjent indtil han overhalte for fuld optrukne linier en stribe biler - det gik rimelig stærkt... senere tog jeg striben og selv om jeg kørte rast til lagde han fra mig...
det er sku lidt unfair
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
« Svar #5 Dato: Oktober 09, 2007, 07:39:06 pm »
Kan lige skynde mig og sige at der holder (holdt for ca 45 min. siden) 7 mc´er på lur på Helsingør moorvejen ud af København lige efter Tuborgvej.... Jeg kom modsat :angel: :mrgreen: De så ganske aktive ud  :thumbsdown: .... (den eneste fordel ved ungdomshus balladen, har ellers været mindre færdsels politi  :lol: )
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Jacob

• Roadracer
« Svar #6 Dato: Oktober 09, 2007, 10:18:11 pm »
Kan lige skynde mig og sige at der holder (holdt for ca 45 min. siden) 7 mc´er på lur på Helsingør moorvejen ud af København lige efter Tuborgvej.... Jeg kom modsat :angel: :mrgreen: De så ganske aktive ud  :thumbsdown: .... (den eneste fordel ved ungdomshus balladen, har ellers været mindre færdsels politi  :lol: )

Jeps de holdt træf...
Kørte heldigvis også i modsatte retning.
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...