Forfatter Emne: Laserhapset :-(  (Læst 1764 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Laserhapset :-(
« Dato: September 22, 2007, 07:25:49 pm »
Sidder her med en fin fin tilkendegivelse fra politiet..

De synes jeg manglede lidt papir i min inderlomme idag... Kl 18.13 idag kom jeg lullende fra Roskilde mod Ringsted... Et fint langt stykke hvor du selvfølgelig kun må kører 80 km/t. De 4 biler foran mig trak alle til højre så jeg kunne trille pænt forbi.. Pludselig hører jeg ( langt væk ) en sirene og jeg kigger straks frem for at se hvad der kommer imod mig.. Jeg ser intet.. Vil så trække til højre for så må den jo komme bagfra.. Og pludselig ser jeg en sølvgrå front på min side.. Bliver sgu lidt forskrækket og ser så lidt blå blink i forruden.. IND TIL SIDEN.. - Jeg var blevet laserhapset og nu måtte de indhente mig.. ( nu ved jeg hvorfor alle de biler trak til højre..  ) Blev målt til 120 km/t og fik så 4 km/t i rabat.. Giver en bøde på 2000 K og et herligt klip i mit kort... :(

Jeg fik virkelig røde og meget varme kinder.. FLOV tror jeg at jeg var ( rigtig flov faktisk ) som om jeg var blevet taget i at stjæle ... - vil dog sige at de 2 politimænd var ganske flinke..  :D

Og så kan jeg jo bare køre ordentlig.... :club:
« Senest Redigeret: September 23, 2007, 12:13:18 am af Majse »

Trevize

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
  • bike: SV650SK6
Re: Laserhapset :-(
« Svar #1 Dato: September 22, 2007, 08:03:31 pm »
Ej da  :? Det er da lidt trist at høre.
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Laserhapset :-(
« Svar #2 Dato: September 23, 2007, 01:39:39 am »
Trist at skulle betale til den slags... De penge plejer godt at kunne bruges andre steder.

Men så ved du jo det til næste gang... Kig en enstra gang over skulderen når de andre trækker ind til siden.  :wink:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Laserhapset :-(
« Svar #3 Dato: September 23, 2007, 02:13:26 am »
Been there! Det er ikke sjovt....
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Kondi

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 887
Re: Laserhapset :-(
« Svar #4 Dato: September 23, 2007, 04:18:32 am »
Shit happens - man lærer hver dag! Men ja, policen er flinker... så på med hjelmen og ud og trille igen.  :mrgreen:
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Re: Laserhapset :-(
« Svar #5 Dato: September 23, 2007, 09:43:14 am »
Sure penge at skulle af med,
var det en civilvogn ? for så er der også ulige kamp  :lol:
Blå SV650S 00

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Laserhapset :-(
« Svar #6 Dato: September 23, 2007, 10:04:04 am »
Yep en civilvogn...Jeg spurgte om han var en af dem jeg var trillet forbi ... men han sagde så at han holdte inde i siden og målte, og satte så efter mig... han var faktisk rigtig flink.. han sagde at han godt kunne se at jeg ikke jernede derudaf.. at det bare for luntekørset.. jeg havde siddet med venstre hånd på låret.. og han kunne også godt se at jeg havde det vildt dårligt over at blive hapset.. Ja sure penge og lige midt i den væreste tid.. men sådan er det jo gerne.. så er det godt man kan få splittet bøden op i 4.. så jeg kommer til at betale 500 kr om mdr.. Det går jo nok... På vej hjem forsøgte jeg så at overholde reglerne.. Damn det er svært ( også selv om man har fået en bøde ) 70 km/t er godt nok langsomt...Nå, men det slipper jeg jo snart for.. de der problemer med at holde den nede i fart.. For det første kommer vinteren.. for det andet har jeg jo snart ikke gadecykel mere.. og min bil... den er nemmere at holde nede.. for ellers larmer den sgu...  :D :D

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Laserhapset :-(
« Svar #7 Dato: September 24, 2007, 11:14:10 am »
Surt!
Håber virkeligt ikke jeg blev målt i går!
Det blev måske lie sjovt nok i det fine vindstille solskinsvejr!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Laserhapset :-(
« Svar #8 Dato: September 24, 2007, 04:12:05 pm »
Been there.. done that (og det stinker)

GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir