Forfatter Emne: Kære Brevkasse  (Læst 1860 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Kære Brevkasse
« Dato: September 21, 2007, 12:29:43 am »
Kære brevkasse.

For noget tid siden begyndte min kone, at lægge mere og mere afstand til mig. Hun er også begyndt at købe meget nyt tøj og render i byen flere aftener om ugen.

Jeg har lagt mærke til, at hun hver torsdag får et lift hjem af én jeg ikke kan se hvem er, da hun bliver sat af lidt fra vores hus. I aftes ville jeg derfor lægge mig på lur, så jeg kunne se hvad der foregik. Jeg gik så ned i indkørslen og gemte mig bag min bil.

Så er det, at jeg gerne vil spørge, kan det virkelig passe at min BMW 740i spilder olie efter kun 20.000 km?????
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Kære Brevkasse
« Svar #1 Dato: September 21, 2007, 06:58:03 am »
   

pling

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 260
  • SV 650S - 1999
Re: Kære Brevkasse
« Svar #2 Dato: September 21, 2007, 08:13:30 am »
http://gainalicious.dk/index.php?cat=24

Hold k... Moolex, hvor er det bare morsomt at læse ham Del Pede's kommentarer - jeg skriger af grin stadig.. :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :thumbsup:
Rød SV 650 S - fuld Akrapovic titanium - jetkit - hævet tank - huller i luftfilter...... (er nu konens maskine)

Rød Aprilia RSV Mille 2003 (Min "nye" maskine)

Sort GSX-R250 toprestaureret 1992 (Sønnens maskine)

Jacob

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 325
Re: Kære Brevkasse
« Svar #3 Dato: September 21, 2007, 02:39:05 pm »
http://gainalicious.dk/index.php?cat=24

Hold k... Moolex, hvor er det bare morsomt at læse ham Del Pede's kommentarer - jeg skriger af grin stadig.. :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :thumbsup:

X2. Han er f... sjov  :lmao: :lmao: :lmao:
SV650SAK7  -  Candy Sonoma Red  -  Mivv-titanium  -  F.Fabbri DB  -  Fuelfriend  -  SpyBall
Nu med hjemmelavede ridser...

joker

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 26
Re: Kære Brevkasse
« Svar #4 Dato: September 21, 2007, 09:59:20 pm »
 :lmao: :lmao: