Forfatter Emne: Må man godt slå børn ihjel????  (Læst 2006 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Må man godt slå børn ihjel????
« Dato: September 09, 2007, 05:59:14 pm »
Så skete det, mit kære SVin kom ned på siden at ligge :brok: :brok: :brok: :brok:

Desværre var det ikke mig selv der gjorde det.

SVinet holdt fint i indkørslen hvor knægtene kørte på skateboard, og ja, kan i gætte hvad der skete? Selvfølgelig, den ene af drengene triller op bag i cyklen, støttebenet folder sig op og KLASK SVinet ligger lige så fint på siden :brok: :brok:

Jeg var inde for at hente noget værktøj og hører knægten råbe NEJ 1 sek efter råber han NEEEEEEJ efterfulgt af en lyd man bare ikke ønsker at høre og så ved jeg ligesom hvad klokken var slået :shock:. Jeg går ud og ser det utænkelige, bøjer mig ned, tager mig til hovedet puster 5 gange og beder så stille og roligt knægten om lige at gå en lille tur :club:. Råber derefter FUUUUUUUUUCK af lungernes fulde kraft, og jeg tror jeg bliver ramt af det man kalder momentant sindsyge.
Jeg får rejst SVinet op og besigtiger skaderne: Kåbeglas, sidespejl, blinklys, håndtag, kåbe og sidestøtteben godt ridset, en lille ridse i udstødningen, koblingsgreb og gearvælger knækket. Jeg råber FUUUUUCK igen og sætter mig om på terrassen en halv times tid og puster ud og tænker over tingene.

Efter en times tid er knægten ikke dukket op endnu og jeg vælger at tage bilen ud for at lede efter ham, finder ham, han er dælme ikke glad. Han siger undskyld og jeg forklarer ham at det var dumt men det kun er en motorcykel og det var godt han ikke landede under den, trods alt er der forsikring på sådan noget.

Men lige da det var sket kunne man godt få lysten til at krølle ham sammen :oops:

Så nu skal den til Vordingborg MC og så må jeg se hvornår jeg kommer ud og trille igen :tie:.


FUUUUUUUUUUCK
« Senest Redigeret: September 09, 2007, 06:03:31 pm af Kenneth P »
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Sajmon

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2727
  • Netop, som fiskerne siger...
    • Hvad vil du her?
Re: Må man godt slå børn ihjel????
« Svar #1 Dato: September 09, 2007, 06:17:17 pm »
Det er noget skidt.

Det dejlige er så at hans forældres indboforsikring skal dække skaderne - fanme ikke din egen kasko da....
Det handler ikke om hvad man kører, men hvordan!

palle j

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 463
Re: Må man godt slå børn ihjel????
« Svar #2 Dato: September 09, 2007, 06:25:29 pm »
Der er sku´ noget øv,
med så har du en til at vaske den hele næste år.  :club:
Blå SV650S 00

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: Må man godt slå børn ihjel????
« Svar #3 Dato: September 09, 2007, 08:00:59 pm »
Jeg tror ikke han kommer i nærheden af den igen hehe
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Må man godt slå børn ihjel????
« Svar #4 Dato: September 09, 2007, 08:17:48 pm »
Alkohol hjælper...... Altså ikke på maskinen, men på nerverne  :wink:

Sur røv med maskinen  :cry:
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Må man godt slå børn ihjel????
« Svar #5 Dato: September 09, 2007, 10:19:05 pm »
Det er noget skidt.

Det dejlige er så at hans forældres indboforsikring skal dække skaderne - fanme ikke din egen kasko da....
Eeehh,  går den også når det er ens egne børn, det er jeg sku ikke sikker på  :undecided: Men hvis indboforsikringen klarer den er det skuda bare godt :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Må man godt slå børn ihjel????
« Svar #6 Dato: September 10, 2007, 12:17:44 am »
ahhhh det forklarer din avatar

øv det er sgu surt, men hva pokker shit happens, det er kun material som er skadet ikke lemmer og helbred, pokkers røv alligevel.

ps. hvor meget er det avisruter giver nu til dags???   :-)
   

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Må man godt slå børn ihjel????
« Svar #7 Dato: September 10, 2007, 12:34:45 am »
MON ikke knægten er ligeså ked af det som du er ? ( ja, hvis ikke mere enda )

RIGTIG træls oplevelse...

GD
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Må man godt slå børn ihjel????
« Svar #8 Dato: September 10, 2007, 05:17:08 pm »
Stakkels, stakkels Kenneth P, og stakkels, stakkels bette dreng, der kom til at vælte den blå. Men for filan den har du sgu tacklet godt  :respekt: Og forsikringen dækker det jo...

For lige at snakke udenom, men er hende Charlotte så ikke også snart ved at skulle af med det barn hun slæber rundt på døgnet rundt (det er ikke dig jeg mener i dette tilfælde  :wink: )
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Må man godt slå børn ihjel????
« Svar #9 Dato: September 10, 2007, 08:47:45 pm »
Det er noget skidt.

Det dejlige er så at hans forældres indboforsikring skal dække skaderne - fanme ikke din egen kasko da....

Det var min kærestes dreng der væltede SVinet, og hendes forsikring dækker 100% uden selvrisiko da drengen er under 15 år, så der er ingen problemer.

For lige at snakke udenom, men er hende Charlotte så ikke også snart ved at skulle af med det barn hun slæber rundt på døgnet rundt (det er ikke dig jeg mener i dette tilfælde  :wink: )

Ja mig slæber hun kun rundt på i weekenden når jeg har fået for meget portvin :mrgreen:
Bebsen har lagt sig til rette og er klar ved udgang nr. 1, så det kan ske hvornår det skal være, hellere før end siden efter min mening, nu er det altså min tur til at bære rundt på den lille ny :P :P
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827