Forfatter Emne: bredder bagsvinger  (Læst 4378 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ole s

• Roadracer
bredder bagsvinger
« Dato: Maj 18, 2005, 10:16:15 pm »
hej alle

Er her nogle der har monteret en anden bagsvinger på en sv650 99-02,  så man få en breder fælg på. hvis der er kunne jeg godt tænke mig afvide hvilken.

Ole S.
SV650 blå, zx6rr forgaffel,hugger, Hyperpro bagdæmper,og noget mere jeg ikke kan huske.

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
bredder bagsvinger
« Svar #1 Dato: Maj 18, 2005, 11:04:49 pm »
Hvorfor vil du ødelægge de fine køreegenskaber?
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
bredder bagsvinger
« Svar #2 Dato: Maj 19, 2005, 07:28:51 am »
Du kan skrive til ham her: famwid@attbi.com Som er fundet på www.svrider.com under: E X T R E M E - P H O T O S - 6

Det virker ikke som om at man behøver skifte bagsvingeren ud for at sætte en bredere fælg på...

Men som Ole skriver koster det køreegenskaber at sætte bredere bagfælg på en cykel som er konstrueret til et 160 profil dæk...

Han har skrevet:

From: Jason Widmer
Date: Wednesday, September 25, 2002

Well I'm finally finished messing with my bike.(yeah right) Here's my version of the ultimate street and track SV. Here's the goodies list- GSXR 750 front end, GSXR 1000 calipers, GSXR 1100 5.5inch rear wheel, GSXR 600 Shock, Factory Pro Jet kit, K&N filter, Yoshimura RS-3 Race baffle Full System, 700cc JE forged pistons, Megacycles cams, Kibblewhite valve springs and Falicon rods. And of course the best tires in the world- Metzler Sportecs. Thanks for providing an excellent community for us.

-Jason Widmer (JWIDSVS)
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

runes-mc.dk

• Potentiel trackday junkie...
  • Sandt SVin
  • Bedre vejr i år end sidste år, tak...
    • http://www.runes-mc.dk
bredder bagsvinger
« Svar #3 Dato: Maj 19, 2005, 08:40:01 am »
Rune Rasmussen, kører på en sølv/sort Gixxer600 2005 med diverse gejl :)

Nikolaj

• Sandt SVin
  • Hvis du kan dreje, kører du ikke hurtigt nok.
.
« Svar #4 Dato: Maj 19, 2005, 09:46:28 am »
Jeg synes du skal finde ud af hvorfor du vil have en anden svingarm på - er det fordi du vil have et bredere bagdæk (fair nok .. det ser godt ud med brede dæk). Men som mange andre skriver går det ud over køreegenskaberne.

En anden ting er at det vil koste en del at lave om på ... det er lige før du kan sælge din sv650 og købe en sv1000 .. der er i det mindste lidt bredere dæk på .. og måske er der på 1000'eren plads til en smule bredere dæk uden at lave det hele om ?
Gaden : TIL SALG : GSXR 1000 K7 Sort/Orange.
Banen : GSXR 750 K7 Sort/Hvid.

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: .
« Svar #5 Dato: Maj 20, 2005, 09:42:03 pm »
Citat fra: Nikolaj
og måske er der på 1000'eren plads til en smule bredere dæk uden at lave det hele om ?

Yep, op til 190 - inden for den originale hugger sågar...!
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson