Hej Forum,
Af skumle omveje har jeg stiftet bekendskab med eksistensen Carl-Mar og frekventerede hans ejendom her igår/nat hvor der var åbent hus. Havde søster, fætter og en veninde med og fik prøvet det hele fra Volvo-race, mudder-gocart, nøgen paintball til gyroskop og div. bokse/slås-faciliteter.
DET VAR SSÅÅÅÅÅÅÅ SJOVT!!!!! Selv pigerne var helt med på den
Vi overværede endda et lesbisk trekantsdrama... Ikke noget man ser hver dag!
Anyway - han holder fest igen den 1 Sept. og jeg indfinder mig helt sikkert på adressen sammen med nogle gutter og tøser. Hvis der er nogen af jer som har lyst til at blive lidt stive, beskidte, forslåne og glade så sig endelig til. Der er 10-kroners bar hele natten og overnatningen kan foregå i medbragte telte eller i "fællestelt".
::EDIT:: Det kostede forresten 100kr at være med... ::EDIT::Jeg vil lige kommentere at mine fordomme da blev manet helt til jorden. Jeg hørte ikke ét eneste "pik er gud" og han bad endda pigerne om at smutte da gutterne skulle køre go-cart i letter påklædt tilstand. Hvilket i øvrigt ikke var hans ide! Totalt i orden aften
Har vedhæftet nogle mudrede billeder, et billede af nogle af de 25 skud jeg tog i bar overkrop med hhv. et paitball og hardball gevær og så en video af noget volvo-race (der skal spoles lidt før der sker noget).
Videoen er aller nederst under billederne - man skal kigge godt efter linket! Den kan vises på en mobiltelefon eller med QuickTimehttp://www.svrider.dk/forum/index.php?action=dlattach;topic=6761.0;attach=5174