Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: skyggen efter August 24, 2007, 12:01:23 pmCitat fra: skurkenfradallas efter August 24, 2007, 10:56:11 amJeg går ud fra at man KUN kan betale med kontanter i baren?!?! Hvis dette er tilfældet - kan vi da ikke få nogle bar-priser op så vi kan estimere hvor megt vores brandert kommer til at løbe op i?Beklager hvis denne VIGTIGE information allerede er tilgængelig - jeg kunne bare ikke finde den i INFO/NO SPAM-tråden...400 kr ca. plejer jeg at bruge på en svine fest med aftens mad Der skal jo heller ingen ting til før du går under bordet min ven....
Citat fra: skurkenfradallas efter August 24, 2007, 10:56:11 amJeg går ud fra at man KUN kan betale med kontanter i baren?!?! Hvis dette er tilfældet - kan vi da ikke få nogle bar-priser op så vi kan estimere hvor megt vores brandert kommer til at løbe op i?Beklager hvis denne VIGTIGE information allerede er tilgængelig - jeg kunne bare ikke finde den i INFO/NO SPAM-tråden...400 kr ca. plejer jeg at bruge på en svine fest med aftens mad
Jeg går ud fra at man KUN kan betale med kontanter i baren?!?! Hvis dette er tilfældet - kan vi da ikke få nogle bar-priser op så vi kan estimere hvor megt vores brandert kommer til at løbe op i?Beklager hvis denne VIGTIGE information allerede er tilgængelig - jeg kunne bare ikke finde den i INFO/NO SPAM-tråden...
Syntes satme 400 for skygen er godt gået.. det er faktisk temmelig meget med mc festers gode priser..