Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Var det kun mig der lagde mærke til at Jannik overskred den dobbelt optrukne midterlinje
Citat fra: runes-mc.dk efter August 16, 2007, 08:59:08 amVar det kun mig der lagde mærke til at Jannik overskred den dobbelt optrukne midterlinje Den skulle jo lægges klar til det næste højresving ik´
Citat fra: Jannik efter August 15, 2007, 10:10:21 pmCitat fra: lsp_dk efter August 15, 2007, 08:37:48 pmCitat fra: Jannik efter August 15, 2007, 07:36:57 pmCitat fra: Moolex efter August 15, 2007, 06:20:27 pmdet er sgu da bundkåben der skraaaber hen ad asfalten Hov hov fordi den har gjort det før er ikke ens betydne med at jeg bliver ved med det... Man bliver vel klogere. Den historie har jeg ikke hørt... Fortæl fortæl Øhhhmmm Damm hvordan fanden har du lige klaret det? Ser sku lidt voldsomt ud.
Citat fra: lsp_dk efter August 15, 2007, 08:37:48 pmCitat fra: Jannik efter August 15, 2007, 07:36:57 pmCitat fra: Moolex efter August 15, 2007, 06:20:27 pmdet er sgu da bundkåben der skraaaber hen ad asfalten Hov hov fordi den har gjort det før er ikke ens betydne med at jeg bliver ved med det... Man bliver vel klogere. Den historie har jeg ikke hørt... Fortæl fortæl Øhhhmmm
Citat fra: Jannik efter August 15, 2007, 07:36:57 pmCitat fra: Moolex efter August 15, 2007, 06:20:27 pmdet er sgu da bundkåben der skraaaber hen ad asfalten Hov hov fordi den har gjort det før er ikke ens betydne med at jeg bliver ved med det... Man bliver vel klogere. Den historie har jeg ikke hørt... Fortæl fortæl
Citat fra: Moolex efter August 15, 2007, 06:20:27 pmdet er sgu da bundkåben der skraaaber hen ad asfalten Hov hov fordi den har gjort det før er ikke ens betydne med at jeg bliver ved med det... Man bliver vel klogere.
det er sgu da bundkåben der skraaaber hen ad asfalten
Det er nu lidt en skam at frigangen er så ringe på SVinet
Citat fra: Jensen Danmark efter August 16, 2007, 09:59:46 pmDet er nu lidt en skam at frigangen er så ringe på SVinetNu er SV´eren jo en sportstouring og IKKE en racer som mange SV´ejere tror, så derfor er den jo bygget til den "bløde" side. At man så kan køre lidt sportsligt på den er jo så en anden sag. Så hvis du ikke kan få fodhvilerne i på din Gixxer så køb en Wildstar så kommer du i ved hvert sving.
Citat fra: Jannik efter August 17, 2007, 11:25:58 amCitat fra: Jensen Danmark efter August 16, 2007, 09:59:46 pmDet er nu lidt en skam at frigangen er så ringe på SVinetNu er SV´eren jo en sportstouring og IKKE en racer som mange SV´ejere tror, så derfor er den jo bygget til den "bløde" side. At man så kan køre lidt sportsligt på den er jo så en anden sag. Så hvis du ikke kan få fodhvilerne i på din Gixxer så køb en Wildstar så kommer du i ved hvert sving. Lad mig omformulere mig. Det er nu lidt en skam at justerbare rearset er så fandens dyre