Forfatter Emne: Streetfighter 650 K1  (Læst 9164 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Angelo1981

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
  • Så'n er det bare...!
Re: Streetfighter 650 K1
« Svar #15 Dato: August 10, 2007, 09:32:20 am »
Er selv i gang med at bygge min mere eller mindre om til en streetfigther, men synes hurtigt det kan blive for meget.

Men i kan jo kigge her engang.

bagenden er hævet 50mm, pillet lidt ved bagenden.
sebring twister potte monteret og den lille fløjte er pillet ud.
bredere styr ca 10cm, monteret sv-håndtag med blink på styret.
miniblink for og bag og anden nr-pladeholder.
plov og diverse andet alu-gejl fra louis.

Havde en anden forlygte liggende, men solgte den, da jeg ikk synes den ville blive kønnere med den på.

Nogen der har nogle gode idéer til noget mere, som ikke er for ekstremt?
Så er jeg lutter øren.

Mvh Michael

capstardk

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 375
Re: Streetfighter 650 K1
« Svar #16 Dato: August 10, 2007, 10:36:48 am »
Er selv i gang med at bygge min mere eller mindre om til en streetfigther, men synes hurtigt det kan blive for meget.

Men i kan jo kigge her engang.

bagenden er hævet 50mm, pillet lidt ved bagenden.
sebring twister potte monteret og den lille fløjte er pillet ud.
bredere styr ca 10cm, monteret sv-håndtag med blink på styret.
miniblink for og bag og anden nr-pladeholder.
plov og diverse andet alu-gejl fra louis.

Havde en anden forlygte liggende, men solgte den, da jeg ikk synes den ville blive kønnere med den på.

Nogen der har nogle gode idéer til noget mere, som ikke er for ekstremt?
Så er jeg lutter øren.

Mvh Michael
Hej
Hvordan er den at køre på når den er hævet 50 mm. Min egen er hævet 35 mm og er blevet meget skarp  8)

Angelo1981

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
  • Så'n er det bare...!
Re: Streetfighter 650 K1
« Svar #17 Dato: August 10, 2007, 10:43:03 am »
Man ligger lidt mere fremad fortil og endnu mere hvis man sidder bagpå (siger konen)
Så hun er ikke helt tilfreds med at sidde bagpå længere.
Ellers generelt synes jeg det ser lidt federe ud når den er så spids bagtil.(højrøvet)  8)

en lille bivirkning er dog at jeg knap kan nå ned, så skal have mig en sænkningssæt på  :brok:

Men hva...

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Streetfighter 650 K1
« Svar #18 Dato: August 10, 2007, 11:30:11 am »
Er selv i gang med at bygge min mere eller mindre om til en streetfigther, men synes hurtigt det kan blive for meget.

Men i kan jo kigge her engang.

bagenden er hævet 50mm, pillet lidt ved bagenden.
sebring twister potte monteret og den lille fløjte er pillet ud.
bredere styr ca 10cm, monteret sv-håndtag med blink på styret.
miniblink for og bag og anden nr-pladeholder.
plov og diverse andet alu-gejl fra louis.

Havde en anden forlygte liggende, men solgte den, da jeg ikk synes den ville blive kønnere med den på.

Nogen der har nogle gode idéer til noget mere, som ikke er for ekstremt?
Så er jeg lutter øren.

Mvh Michael
Hej
Hvordan er den at køre på når den er hævet 50 mm. Min egen er hævet 35 mm og er blevet meget skarp  8)

Den er formodentlig kun hævet i bagrammen/stellet.. det bør ikke påvirke styregeometrien !?

men det er rigtigt at hvis den er hævet 50 mm på bagdæmperen, så er det nok temmelig skrapt og slet ikke til at køre med   :)

Angelo1981

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
  • Så'n er det bare...!
Re: Streetfighter 650 K1
« Svar #19 Dato: August 10, 2007, 11:47:52 am »
Bagdæmperen var sat helt op og var måske lidt hård, men synes da ikke det var det store problem.
Kørte til Varde uden de store problemer. Det er jo en lille tur på 300km.
Synes ikke det påvirker mine køreegenskaber, eller mangel på samme  :innocent:

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Streetfighter 650 K1
« Svar #20 Dato: August 10, 2007, 12:53:16 pm »
Bagdæmperen var sat helt op og var måske lidt hård, men synes da ikke det var det store problem.
Kørte til Varde uden de store problemer. Det er jo en lille tur på 300km.
Synes ikke det påvirker mine køreegenskaber, eller mangel på samme  :innocent:


hvordan er bagdæmperen sat helt op ?  er det fjederforspændingen du mener ?? for den hæver ikke cyklen, den gør den bare hård ! (ja ok, den blir måske hævet en lillebitte smule, men det er kun fordi at cyklen ikke "sætter" sig i affjedringen fordi den er så hård)

Angelo1981

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 61
  • Så'n er det bare...!
Re: Streetfighter 650 K1
« Svar #21 Dato: August 10, 2007, 02:39:23 pm »
Det er jeg ikk lige skide klog på  :?
Ved bare at den er hævet 50mm og at affjedringen var sat til max...
fik den sat lidt ned for et par uger siden.
Ved ikke præcist hvordan den er hævet, men jeg synes ikke at jeg har nogen problemer med at køre den.

capstardk

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 375
Re: Streetfighter 650 K1
« Svar #22 Dato: August 12, 2007, 07:37:38 pm »
Nogen der kan smide lidt billeder op at lednings/kabel rodet på deres Fightere/naked modeller.

En anden ting er om det nu ikke er dumt at lave min S model om til N, den vil jo altid stå som S i registreringspapirerne og dermed også være lidt dyrere at forsikre??
« Senest Redigeret: August 12, 2007, 07:40:58 pm af capstardk »

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Re: Streetfighter 650 K1
« Svar #23 Dato: August 12, 2007, 10:53:09 pm »
Nogen der kan smide lidt billeder op at lednings/kabel rodet på deres Fightere/naked modeller.

En anden ting er om det nu ikke er dumt at lave min S model om til N, den vil jo altid stå som S i registreringspapirerne og dermed også være lidt dyrere at forsikre??

tja - der der er et beslag der skal fjerner...
en N er billigere at forsikre end en S
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Kilosfau

  • Gæst
Re: Streetfighter 650 K1
« Svar #24 Dato: August 12, 2007, 10:57:37 pm »
Nogen der kan smide lidt billeder op at lednings/kabel rodet på deres Fightere/naked modeller.

Hvilket ledningsrod ?  :lmao: Mit er da pænt gemt væk, jeg tager gerne et billede af mit "rum" under sædet... bare vent  :mrgreen:

En anden ting er om det nu ikke er dumt at lave min S model om til N, den vil jo altid stå som S i registreringspapirerne og dermed også være lidt dyrere at forsikre??

Lige netop, det er klart det smarteste rent forsikringsmæssigt at bygge en N om til en figther netop fordi en S altid vil være registreret som en S og derfor vil den være dyrere da forsikringsselskaberne tror at der er kåbe på for 25000,- (at der så er fighterdele på for endnu flere penge - hmm måske det alligevel var bedre når forsikringen skal udbetales i fald man smadrer den  :huh: )

Ud over det så er det jo også nemmere at bygge en N om til en fighter fordi der er jo for det første ikke så meget plastik der skal rives af men endnu mere vigtigt, der er ikke clipons og IMHO så har clipons ikke noget at gøre på en fighter   :club: