Forfatter Emne: for meget eller for lidt??  (Læst 2003 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Henrik Kallehauge

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 105
  • AKA Zonar .. Brug venligst eget billed og navn
for meget eller for lidt??
« Dato: Juli 25, 2007, 11:47:14 pm »
hej hej alle
min dame og jeg var lige ude finde en billig cykel til hende så hun jo ikke skulle sidde bagpå ... :lmao: .. valget faldt på en gsx 600 f slingshot fra 90  :whatever: ..... men men til den billige pris er der jo et par små ting der skal rettes op på!!! men jeg er blevet lidt i tvivl om den får for lidt eller for meget benzin.... når den er oppe i omdrejninger sker der ikke meget hvis jeg bare giver den fuld rulle men hvis jeg lukker lidt for spjælet og så følger den med rullen ryger den godt nok op gennem omdrejningerne ...... kommer jeg så til et kryds og bremser ned samtidig med at koblingen er inde går den ud  :( er der nogle der kun hjælpe ??
Life is not like a box of choclat, is't like a jar of jalapenos, what you do today might hurt your ass tomorrow

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: for meget eller for lidt??
« Svar #1 Dato: Juli 25, 2007, 11:56:09 pm »
lyder som om den godt kunne trænge til at få lidt kærlighed på et værksted og blive justeret ordentligt ind.


Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Re: for meget eller for lidt??
« Svar #2 Dato: Juli 26, 2007, 12:11:56 am »
Hvilken farve har røgen, og trækker cyklen jævnt?

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

RonniB

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
Re: for meget eller for lidt??
« Svar #3 Dato: Juli 26, 2007, 12:14:42 am »
Hej

lyder som om den er for mager i dysen/nålehøjden, prøv at trække chokeren (gradvist) næste gang den er varm og se og det bliver værre/bedre, det burde give dig et hint.

mht at den staller med trukket kobling, det kan være mange ting, men mon ikke det er en blanding af forkert justeret pilotskrue (styrer blandingen ved helt lave omdrejninger, er enten en luft- eller benzinskrue, dvs sidder skruen tættest på luftfilteret er det luft=skrue ind=federe blanding og omvendt hvis den sidder tættest på topstykket. Der er en skrue per karburator, dvs 4 på en gsx 600 f), for lav tomgang og karburatorer der trænger til at blive synkroniseret.

god fornøjelse....

Ronni
"handling over power"

Henrik Kallehauge

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 105
  • AKA Zonar .. Brug venligst eget billed og navn
Re: for meget eller for lidt??
« Svar #4 Dato: Juli 26, 2007, 11:56:30 am »
okay vil lige prøve det med chokeren ..... røgen er mørk og lugter griner
Life is not like a box of choclat, is't like a jar of jalapenos, what you do today might hurt your ass tomorrow

Henrik Kallehauge

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 105
  • AKA Zonar .. Brug venligst eget billed og navn
Re: for meget eller for lidt??
« Svar #5 Dato: August 09, 2007, 06:47:41 pm »
hmmm så er ferien ovre og jeg er begynt at lave cykelen igen den fik for meget der kom hele lag af sod ud da jeg pillede udstødningen af .... han havde hævet nålen i alle kaburatorene  :puke: men nu skal den bare dyses om til den udstødning i stedet
Life is not like a box of choclat, is't like a jar of jalapenos, what you do today might hurt your ass tomorrow