Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
EDIT: Det er faktisk et af vinterens projekter at få monteret sådan en undertray da den jeg har er delvis knækket af vibrationer... huggeren har jeg
Jeg handlede en ny Puig Hugger i carbonlook fra Portugal over Ebay til 700,-. Kom med posten efter 4 dage.
Citat fra: Kilosfau efter August 11, 2007, 06:39:58 pmEDIT: Det er faktisk et af vinterens projekter at få monteret sådan en undertray da den jeg har er delvis knækket af vibrationer... huggeren har jeg Hvilket mærker er den undertail der er knækket?Hygge
Selvom blinklysene er integreret i baglygterne, er der jo ingen der siger man behøver at tilslutte dem. Man kan jo godt køre med den undertail alligevel, og beholde de lovlige blinklys. Det er jo op til ens egen samvittighed.
Citat fra: Mads efter August 11, 2007, 06:55:09 pmCitat fra: Kilosfau efter August 11, 2007, 06:39:58 pmEDIT: Det er faktisk et af vinterens projekter at få monteret sådan en undertray da den jeg har er delvis knækket af vibrationer... huggeren har jeg Hvilket mærker er den undertail der er knækket?HyggeErmax
Citat fra: Kondi efter August 11, 2007, 06:48:01 pmJeg handlede en ny Puig Hugger i carbonlook fra Portugal over Ebay til 700,-. Kom med posten efter 4 dage.Hvordan søger man på den Portugisiske Ebay? Altså er det muligt at søge i en masse lande via Ebay.com, eller er man nødt til at gå ind under hver national ebay?Hygge
Citat fra: Mads efter August 11, 2007, 07:22:00 pmCitat fra: Kondi efter August 11, 2007, 06:48:01 pmJeg handlede en ny Puig Hugger i carbonlook fra Portugal over Ebay til 700,-. Kom med posten efter 4 dage.Hvordan søger man på den Portugisiske Ebay? Altså er det muligt at søge i en masse lande via Ebay.com, eller er man nødt til at gå ind under hver national ebay?Hyggepå f.eks ebay.com kan du under "advanceret søgning" vælge hvilket land du vil søge i, eller vælge alle lande.