Da der er kommet ny ejer starter jeg en ny tråd (den gamle burde måske slettes)
Altså DEN mand har bare forstået hvad det drejer sig om
det viser sig at begrebet service FINDES i branchen.
Jeg har netop købt ny mc der, hvor jeg gav min elskede SV1000S i bytte.
Søren som den nye ejer hedder, er hele vejen igennem en yderst sympatisk mand der holder hvad han lover ned til mindste detalje, og gør ALT for at yde så optimal service som muligt - hvilket bestemt også lykkedes. dvs mails osv bliver besvaret så hurtigt som muligt, F.eks fik jeg samme aften som jeg fik mcén, ca kl 22, en sms om at den akrapovic potte jeg havde bestilt var i restordre til uge 20 - hvilket han beklagede. Jeg fik så samtidig en leveringsdato på alt det andet ekstraudstyr jeg havde bestilt
DET er sku service som man skal lede længe efter - og nok alligevel aldrig finder.
Mcén blev bestilt tirsdag efter påske, leveret til forhandleren onsdag (han sendte så lige et par billeder af kassen) og jeg fik den torsdag, hvor jeg selv var med til at pakke den ud... (lækkert var jo min fødselsdag). Da der jo var masser af
salt på vejene blev jeg og min nye mc transpoprteret hjem i kassevogn (ca 65 km hver vej) og chauføren fik så SVén med tilbage, på vejen hjem til mig kørte han forbi skat/motorkontoret så jeg kunne få plade på - timet og tilrettelagt som en hvis mand ville have sagt
Andre forhandlere snakker om lange leveringstider pga påske osv osv - søren leverer sku bare, og det er PRÆCIS det, det drejer sig om.
Skal i have ny mc så gør lige jer selv den tjeneste at smutte forbi Kolding Mini Motor, butikken ved jeg ik så meget om endnu, udover at de er billige med motul kædespray
, men så længe den mand har en mc-biks er det DER jeg smider mine skillinger. Det har simpelthen været en fornøjelse at handle der.
Mvh
GD