Forfatter Emne: Tyskland vs USA  (Læst 4630 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Slagteren

• Scooterfjæs
  • *
  • Tak til USA og deres vanvittige våbenlov
Tyskland vs USA
« Dato: Juli 16, 2007, 04:16:33 pm »
Hej alle sammen

Jeg vil have nyt udstyr, komplet med læderdragt, hjelm, handsker og støvler, pga det jeg har nu er købt lidt for hurtig og lidt for billig :oops:.
Grundet at jeg ikke er lærling længere og har råd til noget ordenligt ( inden for rimelighedens grænser). Så vil jeg spørge hvor er det billigst at købe udstyr Tyskland eller USA?
Jeg skal nemlig til USA i to uger her til august, men jeg gider ikke at købe noget der ovre hvis det er meget billigere i Tyskland.

På forhånd mange tak

Christopher
Gsxr 600 k7.

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Re: Tyskland vs USA
« Svar #1 Dato: Juli 17, 2007, 12:14:19 am »
tror bestemt det er billigere i USA..  husk den lave dollar kurs !

Husk at lædertøj fylder en krig... putter man bukser og jakke i en kuffert, så er der ikke plads til meget mere i den kuffert..

Bo

• Sandt SVin
  • DFM
« Svar #2 Dato: Juli 17, 2007, 08:31:14 am »
Og husk at fjerne alle (pris)mærker hvis du køber det med hjem fra USA - ellers hapser de dig i tolden :/

/bo
MC-løs :-/

Slagteren

• Scooterfjæs
  • *
  • Tak til USA og deres vanvittige våbenlov
« Svar #3 Dato: Juli 17, 2007, 10:22:54 am »

Husk at lædertøj fylder en krig... putter man bukser og jakke i en kuffert, så er der ikke plads til meget mere i den kuffert..

Jeg har også tænkt mig at sende det hjem til Danmark med UPS, uden prismærker eller noget, så de forhåbeligt ikke snupper det i tolden :(
Gsxr 600 k7.

Mads

• Sandt SVin
    • AMRacing.dk
« Svar #4 Dato: Juli 17, 2007, 10:34:59 am »

Jeg har også tænkt mig at sende det hjem til Danmark med UPS, uden prismærker eller noget, så de forhåbeligt ikke snupper det i tolden :(
Nu ved jeg ikke helt hvor stor risikoen er for at du bliver hapset i tolden, men den er der trods alt. Så jeg synes helt bestemt du bør undersøge hvad prisforskellen er på det tøj du ønsker ved at købe det i enten Tyskland eller USA. Jeg mindes at den dragt (Dainese) jeg købte i Tyskland, vidst kun var en 3-500 bobs billigere i USA.

Hygge

P.S. Og så er det også lidt nemmere at reklamere over en var, der er købt i Tyskland, fremfor USA :D
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #5 Dato: Juli 17, 2007, 05:05:30 pm »
www.mlol.de kan du hurtigt gøre et godt køb. Købte min Shoei XR900 hjelm dér og sparede 1800,-.
De har ofte masser af tilbud på Dainese og Alpinestar lædersuits og støvler. God og hurtig forsendelse!
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #6 Dato: Juli 17, 2007, 08:29:47 pm »

Jeg tror chancen for at blive snuppet i tolden er MEGET mindre hvis du selv tager det med ud af landet...

Kreipke

• Søndagskører
  • **
« Svar #7 Dato: Juli 18, 2007, 07:32:05 am »
 Hvis du sender det med UPS, er chancen for at blive nappet i tolden nok ret overhængende. De kigger næsten altid på pakker så vidt jeg ved.

sircajun

• Sandt SVin
  • >>> Z-Bull <<<
« Svar #8 Dato: Juli 18, 2007, 04:50:07 pm »
Lån eller lej en cykel en dag derovre og kørt en tur med tøjet på en sommer-insekt-fyldt aften, pak derefter gearet ned i en kuffert og hvis du bliver stoppet i tolden er det dit ejet sikkerhedsudstyr du har haft med over til en trackday.....måske den går?

SørenG
I don't care if your world is ending today
Because I wasn't invited to it anyway
You said I tasted famous, so I drew you a heart
But now I'm not an artist I'm a fucking work of art!

Hippie Hansen

• Sandt SVin
  • SV 650 S K6
« Svar #9 Dato: Juli 21, 2007, 03:30:32 pm »
www.mlol.de kan du hurtigt gøre et godt køb. Købte min Shoei XR900 hjelm dér og sparede 1800,-.
De har ofte masser af tilbud på Dainese og Alpinestar lædersuits og støvler. God og hurtig forsendelse!

Kan kun komme med rosende ord til mlol.de! Har tidligere på året købt et totalt sæt beskyttelse der nede og jo mere jeg skrev med dem om hvad jeg havde af ønsker og hvad jeg skulle have. Jo mere faldt prisen.
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

palle SV1000N K6

• Søndagskører
  • **
« Svar #10 Dato: August 13, 2007, 11:29:38 am »
Køb i Tyskland - tænk på reklamationer og lad det så koste nogle håndører mere.

GSX1400, K7