Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Is på Linien?
Noget siger mig en alliance er på vej... Hetz! Galskab - pure opspind!
helt sikkert fordi han har valgt at beholde sin ged
Citat fra: Kondi efter Juni 26, 2007, 12:49:32 pm Noget siger mig en alliance er på vej... Hetz! Galskab - pure opspind!Nix, Bill gav is (til nogen = jeg må ha en tilgode ) på linien i tirsdags.... helt sikkert fordi han har valgt at beholde sin ged og det må jo siges at være helt ligesom at få en ny
Citat fra: Hønse efter Juni 26, 2007, 01:44:14 pmCitat fra: Kondi efter Juni 26, 2007, 12:49:32 pm Noget siger mig en alliance er på vej... Hetz! Galskab - pure opspind!Nix, Bill gav is (til nogen = jeg må ha en tilgode ) på linien i tirsdags.... helt sikkert fordi han har valgt at beholde sin ged og det må jo siges at være helt ligesom at få en ny Det var kun fordi Jesper var flabet nok til at minde mig om at jeg vist nok skyldte ham en is, men næste gang er det hans tur til at gi, så må du bare holde dig til
Citat fra: Bill efter Juni 26, 2007, 04:58:46 pmCitat fra: Hønse efter Juni 26, 2007, 01:44:14 pmCitat fra: Kondi efter Juni 26, 2007, 12:49:32 pm Noget siger mig en alliance er på vej... Hetz! Galskab - pure opspind!Nix, Bill gav is (til nogen = jeg må ha en tilgode ) på linien i tirsdags.... helt sikkert fordi han har valgt at beholde sin ged og det må jo siges at være helt ligesom at få en ny Det var kun fordi Jesper var flabet nok til at minde mig om at jeg vist nok skyldte ham en is, men næste gang er det hans tur til at gi, så må du bare holde dig til Nej nej, næste gang gi´r du så is fordi du har beholdt din ged ... men gi´r Jesper is skal jeg nok også holde mig til