Forfatter Emne: Ferien er forbi, øv  (Læst 1291 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Haugen

• Sandt SVin
  • Bike: andet
Ferien er forbi, øv
« Dato: Juli 02, 2007, 07:45:36 pm »
Jeg er retur fra ferie. Det blev til en mindre tur til Fränkischer Schweitz, et rigtig fedt område i det sydlige Tyskland lige øst for Nürnberg. Det kan fandeme godt anbefales! 8) Bare jeg havde haft mere tid :(
Jeg har aldrig været i Tyskland før, fraset endages sprutture. Jeg havde en idé om, at Tyskland ikke ville være særlig ophidsende, men jeg må sgu indrømme at den idé blev gjort til skamme. Jeg skulle bare ned at besøge en pige jeg kender, der arbejder i et Dorf for udviklingshæmmede voksne dernede. De eneste minusser er den smule regn vi fik og så mit lille autobahnuheld :oops:også i regn, jeg hader regn. Bare rolig, jeg er hel, men min FZ'er blev lidt ridset :cry: , men det var heldigvis alt, meget heldigt!
Er der nogen, der kender en god og billig autolakerer og evt. kender prisen på omlakering af en bikinikåbe? Og hvad med reperation af et par småridser i tanken?
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl

scar

• Sandt SVin
Re: Ferien er forbi, øv
« Svar #1 Dato: Juli 02, 2007, 08:20:21 pm »
velkommen tilbage.

tja mon ikke jeg kender en fornuftig maler og til fornuftige penge
nu med gixxer 1000k8:o)

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #2 Dato: Juli 02, 2007, 08:35:38 pm »
Velkommen tilbage Haugen!
Sørens da også med det uheld?? Øv! Men ja, Tyskland er skam et rigtig lækkert land både vej- og naturmæssigt! Meget af min barndom gik med camping dér! Håber jeg selv kan tage turen dernede en dag.
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Haugen

• Sandt SVin
  • Bike: andet
« Svar #3 Dato: Juli 02, 2007, 08:46:37 pm »
Ja, jeg kunne godt have været den oplevelse foruden, jeg priser mig bare lykkelig for at det ikke gik værre og for at jeg havde noget ordendligt udstyr på.

Scar jeg har sendt dig en PM. :thumbsup:
« Senest Redigeret: Juli 02, 2007, 08:48:23 pm af Haugen »
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl