Forfatter Emne: Morfar cykel......  (Læst 2233 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

AG

• Plastikrocker
Morfar cykel......
« Dato: Juni 28, 2007, 10:19:30 pm »
 :thumbsdown: Da jeg desværre er blevet nød til at have en del gear med frem og tilbage på job, har jeg brug for en ny måde at transportere det på. Min gamle lorte Frank T. tasker holder ikke længere...derudover syntes jeg de sidder af helvedstil og i går revnede mine regnsalg på motorvejen.. (ja jeg kørte 100km. bygevejr igår).

Derfor tænkte jeg at det ville være praktisk med et Givirak (praktisk og MC hører normalt ikke sammen  :undecided:), og lave SVeren om til en morfar cykel, med hard cases. Jeg har dog aldrig set et Givirak monteret på en SV. Nogen der kan hjælpe med billeder?

Jeg ved Ole kører med et...
Zen and the Art of Motorcycle Maintenance

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Morfar cykel......
« Svar #1 Dato: Juni 28, 2007, 10:35:18 pm »
Hermed et billede af Madam Blå med topboks og sidetasker.

Jeg har også indkøbt et ekstra bagsæde som jeg vil skrue en plade fast på, så topboksen kan sidde dér istedet.
Se også ham gutten her: Snak om morfar!!  :D

Til K3-modellerne og frem har Zouk (eller hvem det nu er) også lavet et system som klikker i istedet for bagsæde/sædeskal og så kan man montere en topboks derpå. Top smart!
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

AG

• Plastikrocker
« Svar #2 Dato: Juni 28, 2007, 10:37:58 pm »
Hey det er da ikke en SV er... Det er da en Duc 748, der vil lege suzuki  8)
Zen and the Art of Motorcycle Maintenance

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #3 Dato: Juni 28, 2007, 10:47:33 pm »
Til K3-modellerne og frem har Zouk (eller hvem det nu er) også lavet et system som klikker i istedet for bagsæde/sædeskal og så kan man montere en topboks derpå. Top smart!

Jep, men den virker vist kun til Suzukis egen top-boks. Så en SV forleden med systemet monteret, det var ganske fikst at se på. Det har også den fordel at man kan laste flere kilo i boksen, min SW-Motech holder er vist kun rated til 5-7 kilo. Ærgeligt når der kan være to rammer øl i boksen ;)

Hmm, tror jeg vil efterligne tricket med at modificere et bagsæde.
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #4 Dato: Juni 29, 2007, 07:54:41 am »
Hey det er da ikke en SV er... Det er da en Duc 748, der vil lege suzuki  8)

Lur mig om det ikke er omvendigt?? :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

bdamkjaer

• Roadracer
« Svar #5 Dato: Juli 02, 2007, 10:16:49 am »
Prøv at kigge lidt på www.sw-motech.de, deres kan også købes hos Louis.de

Jeg kører med deres ALU-RACK og har lige bestilt deres Sidetaskeholdere, ikke fordi cyklen bliver særlig køn af sidetasker, men det er praktisk. SW-Motech har den fordel at de er lige til at klikke/skrue af, når man ikke skal bruge taskerne.

Den eneste anke er den bagerste holdet som bruger den originale bagskærm. Jeg skal se om der kan laves noget "smart" så det kan monteres med min Hamicad nummerpladeholder, ellers må campingbordet på igen.
SV1000S K6 Blå, Pluig DB, Suzuki Touren Lenker, Scottolier, Hyper Pro Kit + det løse...