Forfatter Emne: Skanderborg festival  (Læst 9294 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Der Frank

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 198
  • Rammstein Jam i aktion
    • R+ Jams hjemmeside
Re: Skanderborg festival
« Svar #15 Dato: August 08, 2007, 12:03:10 pm »
Servus!

Uden at afsløre for meget, kan jeg fortælle, at der venter 88 kg gas på os, når vi kommer til Skanderborg :twisted:

Håber at se en masse af jer derovre - tager først afsted fredag aften, meen mon ikke der er plads og tid til en pils eller to om lørdagen?? Det tror jeg vist nok 8)

/der Frank

www.rammstein-jam.dk - smid en kommentar i vores gæstebog

GSX750R K2
CBR 600 RR and was damn proud:-( Bastards - give me back my motorcycle!

Der Frank

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 198
  • Rammstein Jam i aktion
    • R+ Jams hjemmeside
Re: Skanderborg festival
« Svar #16 Dato: August 17, 2007, 03:26:52 pm »
Ak ja, så er Skanderborg Festivalen slut, og det er først nu, man er blevet et helt menneske igen.

Jeg kom desværre aldrig ud på teltpladsen, så fik ikke ledt efter Hønses lejr...beklager :oops:

De 88 kg gas kom aldrig i brug...vi testede dem søndag formiddag under opsyn af en brandinspektør....og efter at have spyet 10 meter høje flammer i luften, siger han tørt: "Jeg er ikke helt tryg ved det"....så det måtte vi droppe..

Og ellers var det en kanon oplevelse som "VIP". Der bliver godt nok sørget godt for folk!

Håber vi får lov til at optræde der næste år, men ellers er jeg sikker på, at der bliver sørget ligeså godt for os til SVinefesten 8). Vi glæder os i hvert fald!

Bis bald

/der Frank
GSX750R K2
CBR 600 RR and was damn proud:-( Bastards - give me back my motorcycle!

Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Re: Skanderborg festival
« Svar #17 Dato: August 18, 2007, 12:30:14 am »
.vi testede dem søndag formiddag under opsyn af en brandinspektør....og efter at have spyet 10 meter høje flammer i luften, siger han tørt: "Jeg er ikke helt tryg ved det"....så det måtte vi droppe..
Bis bald
/der Frank
"Jeg er ikke helt tryg ved det"....:Konge kommentar, på sjælland havde han vel sagt "er det det hele :?: :?:"
   

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: Skanderborg festival
« Svar #18 Dato: August 20, 2007, 02:15:45 pm »
Ak ja, så er Skanderborg Festivalen slut, og det er først nu, man er blevet et helt menneske igen.

Jeg kom desværre aldrig ud på teltpladsen, så fik ikke ledt efter Hønses lejr...beklager :oops:

.....
Det er helt i orden, kan bjerget ikke komme til Hønse må Hønse jo kommet til bjerget, der af besynderlige årsager røg backstage søndag nat men som ikke lige fandt Jer :innocent:

Så er det jo godt vi ses på lørdag.... Der var ellers godt med ros fra de andre, fra lejren der hørte Jer  :thumbsup:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad