Forfatter Emne: Hvaaaa... Lorrrentzeen, hvor er DFMC blevet af?  (Læst 1614 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Hvaaaa... Lorrrentzeen, hvor er DFMC blevet af?
« Dato: Maj 23, 2007, 12:31:25 pm »
 :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :blink:

Hey, nogen der ved hvad der er sket med Tony og DFMC??? Siden har da ikke virket i noget tid nu!! :cry:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Freddy

• Kalenderpedel
  • Sandt SVin
    • Mit sted...
Re: Hvaaaa... Lorrrentzeen, hvor er DFMC blevet af?
« Svar #1 Dato: Maj 23, 2007, 01:23:34 pm »
:huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :huh: :blink:

Hey, nogen der ved hvad der er sket med Tony og DFMC??? Siden har da ikke virket i noget tid nu!! :cry:
Tony har været i gang med at lægge sitet over på en ny server.
Men jeg var ikke klar over, det skulle tage så lang tid. Han er dog en temmelig travl mand, måske derfor. :wink:
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

lorenzo

• Søndagskører
  • **
« Svar #2 Dato: Maj 23, 2007, 01:43:58 pm »
Hej alle,

Jeg har ganske enkelt haft for travlt. Første maj stoppede jeg i mit daværende job og har brugt den mellemliggende tid på at se om jeg kan skaffe opgaver nok til at stå på egne ben (jeg er webudvikler - og altså nu en freelance een af slagsen). Serveren stod hos min gamle arbejdsgiver og kørte (og står der stadig) men det betød at jeg var nødt til at lukke alle sites på den ned indtil jeg fandt et nyt webhotel. Da sitet trækker en del trafik (ca. 1 Gb i døgnet) og fylder 6-7 Gb pga. de mange billeder har det ikke været så nemt at finde et webhotel uden at det kom til at koste kassen for mig at drive sitet videre (vi snakker 1000-1500 om måneden i den størrelsesorden). Imidlertid har jeg sat en mini server op herhjemme (en Mac Mini med Parallels) og er nu ved at overføre alle filerne fra den gamle server (der stadig står hos min gamle arbejdsgiver). Sitet kører nu - dog uden billederne - men de kommer stille og roligt på i løbet af de næste par dage.

Der er forøvrigt et "PayPal" link på sitet hvis man har lyst til at støtte driften :-)

Hilsner,

Tony
Tony // KiloFazer med SV-venner

Hønse

• Sandt SVin
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
« Svar #3 Dato: Juni 08, 2007, 11:27:59 am »
Hey, det er helt i orden - det kører også igen kan jeg se..... :thumbsup:

Jeg må ærlig indrømme at jeg kun lige bruger dit site som, en slags personlig MC-hjemmeside.... hvilken jeg rent faktisk er dårlig til at opdatere....  :oops: men jeg syntes at du har et rigtig godt layout og det resultere i en nemt lavet, pæn profil - men det er i sidste ende også det der koster, kan jeg forstå!?!

Selve det der forum/interface/nyhedsgruppe ting, det har jeg aldrig rigtig sat mig helt ind i brugen af - jeg oprettede det engang i min Outlook og der virkede det sådan ok.... men man kan jo følge det alle mulige steder fra, hvilket er smart nok, hvis man kan overskue det  :?

Er der nogen der ved om der ligger en side et sted der forklare lidt om opsætning/brug af nyhedsgrupper osv., sådan lidt om hvordan det i bund og grund hænger sammen??? Så almindelige IT kyndige altså kan forstå det!!  :wink:
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad