Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Freddy efter Juni 06, 2007, 12:22:30 amWell, nu er det jo ikke et matsort konisk Rizoma-styr, der originalt sidder på N-modellerne. Det med den længere bagsvinger er ikke noget, jeg på nogen måde er sikker på. Jeg synes bare, jeg har hørt det nævnt et par gange.Men det burde det krafTHeLveD' være. Jeg mener det var ham nordmanden som sagde det med bagsvingeren....
Well, nu er det jo ikke et matsort konisk Rizoma-styr, der originalt sidder på N-modellerne. Det med den længere bagsvinger er ikke noget, jeg på nogen måde er sikker på. Jeg synes bare, jeg har hørt det nævnt et par gange.
Citat fra: Sajmon efter Juni 06, 2007, 07:26:46 amCitat fra: Freddy efter Juni 06, 2007, 12:22:30 amWell, nu er det jo ikke et matsort konisk Rizoma-styr, der originalt sidder på N-modellerne. Det med den længere bagsvinger er ikke noget, jeg på nogen måde er sikker på. Jeg synes bare, jeg har hørt det nævnt et par gange.Men det burde det krafTHeLveD' være. Jeg mener det var ham nordmanden som sagde det med bagsvingeren....SVbanditt(som er norsk ja) skrev dette i en annen tråd, den om hvor vanskelig(svært?) det er å få et kiloSVin på bakhjulet...
I min Clymer står følgende: Overall length SV650 2070 mm SV650S 2045 mmSå S'eren er i hvert fald kortere, hvad det så end måtte skyldes. Men de har samme wheelbase, nemlig 1430 mm, så det kan ikke være der, forskellen ligger.
Citat fra: Freddy efter Juni 06, 2007, 09:20:04 amSå S'eren er i hvert fald kortere, hvad det så end måtte skyldes. Men de har samme wheelbase, nemlig 1430 mm, så det kan ikke være der, forskellen ligger.Jeg har lige været ude og måle, SV650S K3 : 1435mm (kan spændes ud til 1450mm) De 1430mm må være det kortest mulige mål.
Så S'eren er i hvert fald kortere, hvad det så end måtte skyldes. Men de har samme wheelbase, nemlig 1430 mm, så det kan ikke være der, forskellen ligger.