Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej alle...Jeg står og skal til kursus på lørdag, på en lukket bane hvor der som bekendt jo er støjkrav.Jeg har tænkt mig at sætte mine original udstødninger på, men er det til at gå til?Jeg har kigget på (oppefra og nedefra ) og såvidt jeg kan se, er der 4 skruer/mørtikker, samt en enkelt til ophænget.Er det virkelig så nemt, eller er der skjulte farer? På forhånd tak...
Så er det fikset.Det var lige så nemt, som GD sagde.Der var en pakningsring til hver udstødning, så der var ingen problemer.Prøvede lige at starte den uden potter på... Ehh, det lyder altså VIRKELIG godt!!! Sker der noget ved at gøre det, udover at kommer efter mig?Og antiklimaks at sætte de originale på, luftfiltret larmer nærmest mere...
Citat fra: culf efter Maj 17, 2007, 01:42:43 pmSå er det fikset.Det var lige så nemt, som GD sagde.Der var en pakningsring til hver udstødning, så der var ingen problemer.Prøvede lige at starte den uden potter på... Ehh, det lyder altså VIRKELIG godt!!! Sker der noget ved at gøre det, udover at kommer efter mig?Og antiklimaks at sætte de originale på, luftfiltret larmer nærmest mere... Kunne du ikke lige prøve at optage lyden uden potter på når du skifter tilbage, det ville jeg dælme gerne høre
Citat fra: Kenneth P efter Juni 03, 2007, 03:16:28 pmCitat fra: culf efter Maj 17, 2007, 01:42:43 pmSå er det fikset.Det var lige så nemt, som GD sagde.Der var en pakningsring til hver udstødning, så der var ingen problemer.Prøvede lige at starte den uden potter på... Ehh, det lyder altså VIRKELIG godt!!! Sker der noget ved at gøre det, udover at kommer efter mig?Og antiklimaks at sætte de originale på, luftfiltret larmer nærmest mere... Kunne du ikke lige prøve at optage lyden uden potter på når du skifter tilbage, det ville jeg dælme gerne høre tror ikke du får den ægte gengeivelse af at optage den lyd .. de fleste mikrofiner "kammer over" og kan ikke optage al den smukke larm Men klart et forsøg værd.har selv gjort det samme da jeg fik sat en anden motor i .. http://www.peets.dk/min/opstart.wmv (det er dog række 4'er)