Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Sajmon efter Maj 29, 2007, 10:40:20 pmTak for en hygsom tur.Sorry jeg smuttede lidt pludseligt, men vejret og lysten var ikke på min side - nok mest pga vejret...Hende Majse - hun er da kun 24, er hun ik? jo det tror jeg også hun er nu men jeg vil godt slippe for is igen
Tak for en hygsom tur.Sorry jeg smuttede lidt pludseligt, men vejret og lysten var ikke på min side - nok mest pga vejret...Hende Majse - hun er da kun 24, er hun ik?
Citat fra: skyggen efter Maj 30, 2007, 12:08:10 pmCitat fra: Sajmon efter Maj 29, 2007, 10:40:20 pmTak for en hygsom tur.Sorry jeg smuttede lidt pludseligt, men vejret og lysten var ikke på min side - nok mest pga vejret...Hende Majse - hun er da kun 24, er hun ik? jo det tror jeg også hun er nu men jeg vil godt slippe for is igen Ha Ha, det gør du ikke min ven... Godt vi går en dejlig varm sommer og en masse kørerture i møde.. Så skal du få is.. Og Jakob og Thorsen... Vandet venter skam også kun på jer.. Men om det bliver en dukkert eller en halvliters.. Det må jeg lige tænke over...
Citat fra: Majse efter Maj 30, 2007, 03:14:31 pmCitat fra: skyggen efter Maj 30, 2007, 12:08:10 pmCitat fra: Sajmon efter Maj 29, 2007, 10:40:20 pmTak for en hygsom tur.Sorry jeg smuttede lidt pludseligt, men vejret og lysten var ikke på min side - nok mest pga vejret...Hende Majse - hun er da kun 24, er hun ik? jo det tror jeg også hun er nu men jeg vil godt slippe for is igen Ha Ha, det gør du ikke min ven... Godt vi går en dejlig varm sommer og en masse kørerture i møde.. Så skal du få is.. Og Jakob og Thorsen... Vandet venter skam også kun på jer.. Men om det bliver en dukkert eller en halvliters.. Det må jeg lige tænke over... Ja det er jo en af de svære, så tænk du bare Og så var det altså Skyggen der var en fedterøv