Forfatter Emne: Buller potter gennem Sverige ??  (Læst 1913 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Kaos

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 83
  • ingen cykel lige fortiden
    • http://www.123hjemmeside.dk/fasanvej/
Buller potter gennem Sverige ??
« Dato: Maj 15, 2007, 12:03:52 pm »
Hej alle SVin og andet godt folk der bruger denne hjemme side :respekt: ville lige forhøre mig om der er nogen her inde der ved noget om hvad :police: siger til Buller potter når man blæser :club: gennem sverige ??

Mere gider sq ikke også at høre på ders :brok: over potterne når man bliver stoppet for at flyve for lavt  :innocent:

Damage

  • Gæst
Re: Buller potter gennem Sverige ??
« Svar #1 Dato: Maj 15, 2007, 01:16:20 pm »
Hej alle SVin og andet godt folk der bruger denne hjemme side :respekt: ville lige forhøre mig om der er nogen her inde der ved noget om hvad :police: siger til Buller potter når man blæser :club: gennem sverige ??

Mere gider sq ikke også at høre på ders :brok: over potterne når man bliver stoppet for at flyve for lavt  :innocent:

Jeg har kørt til Kalmar (300km op i Sverige) rigtigt mange gange samt fem gange til Swedish Bikemeet uden problemer, jeg er blevet stoppet to gange uden at de har kommenteret mine potter.  :D
Jeg skal derop igen sidst i maj...med bulder potter!  :twisted:

Kaos

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 83
  • ingen cykel lige fortiden
    • http://www.123hjemmeside.dk/fasanvej/
Re: Buller potter gennem Sverige ??
« Svar #2 Dato: Maj 15, 2007, 01:53:54 pm »
Kanon tak for dit svar René T :thumbsup: ... Så kan jeg med ro i sjælen buller gennem sverige uden at tænke på om :police: siger noget til mine små potter  :lmao:

michael.

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 233
Re: Buller potter gennem Sverige ??
« Svar #3 Dato: Maj 15, 2007, 08:14:19 pm »
bor selv i sverige og det er bare til at fyre den a....... 8)
suzuki Hayabusa...

Rubin

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 573
Re: Buller potter gennem Sverige ??
« Svar #4 Dato: Maj 15, 2007, 08:31:49 pm »
bor selv i sverige og det er bare til at fyre den a....... 8)
Hva hulen, er det ikke gavflaben fra Hillerød og tidligere Fredensborg. Ka du så få hummet måsen herover igen, og køre nogle ture. :club:

Undskyld spam :oops:
Rubin
Havde en gang en SV1000SK3 sølvgrå m. Hamicad nr.pladeholder, hugger, sort  double bubble, akropovic titanium og scottoiler.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Re: Buller potter gennem Sverige ??
« Svar #5 Dato: Maj 15, 2007, 08:35:47 pm »

Hva hulen, er det ikke gavflaben fra Hillerød og tidligere Fredensborg. Ka du så få hummet måsen herover igen, og køre nogle ture. :club:

Undskyld spam :oops:

Hehehe sad faktisk og tænkte det samme Rubin, da jeg så Michael´s indlæg.  :lol: :lol: :lol:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Re: Buller potter gennem Sverige ??
« Svar #6 Dato: Maj 17, 2007, 03:49:57 pm »
Hvis du kører på en svenskregistreret cykel, kan du risikere en såkaldt "flyvende besigtning", dvs. et syn på stedet hvor de nok vil brokke sig over at potterne larmer for meget. Derefter har du så et stykke tid (et par uger) til at få rettet op på tingene inden du skal i en rigtig synshal og vise at du nu har sat originalpotterne på.

Er den danskregistreret tror jeg ikke at selv den mest hidsige polis vil sige noget til det.
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Haugen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 550
  • Bike: andet
Re: Buller potter gennem Sverige ??
« Svar #7 Dato: Maj 17, 2007, 04:09:56 pm »
Jeg kørte fra København til Kalmar sidste år uden problemer og det var med fuldt Akrpovic system uden baffel. Jeg så heller ikke meget politi, men alligevel...
Super Duke 1290 R; Puig glas, Evotech kølergitter og motor- og ensretterskjold, comfortsæder, SW-motech Handguards, Akrapovic slip-on, mere på vej...
Ex: Sølv SV650S + gejl, Yamaha FZ1S + gejl