Forfatter Emne: Fugl fløj, fugl død  (Læst 3696 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Fugl fløj, fugl død
« Dato: April 26, 2007, 09:03:29 pm »
Majse kommer trillende stille og roligt.. Måske et par km hurtigere end de tilladte  :angel: :angel:, men ihvertfald nød jeg vejret.. Og havde det bare super godt  :D ... Glad og glad..  :D  Ser en sød lille fugl komme flyvende hen over vejen, slipper gassen for ikke at ramme den... Men den lille fugl havde det ikke godt.. Den ville ikke leve mere.. Synd for den lille fugl.. Men hvorfor dælen skal den ramme mig lige i hovedet.. Rettere sagt på siden af hjelmen.. Hvad har min hjelm gjort.. Kan fugle godt være blinde??  :D.. Min hjelm er ligesom ret grøn, så den burde da have undgået den.. nå, men jeg synes sgu det var synd... Så jeg standsede og kørte ind til siden... Gik ud på vejbanen og bar den stakkels fyr ud i grøften. Den var dog ikke lille alligevel med, men en ret stor solsort....og det ville da være synd og blive kørt over 200 gange af biler...  Dagens gode gerning ydet af Majse...

hold kæft hvor var det vare skønt og kører MC idag... En fantastisk eftermiddag...  :wink: :wink: 

Damn hvor jeg glæder mig til mange flere sommerdage... Enten som selvkørende eller også må jeg ty til som backseat sild... Kan da ikke undvære MC livet..

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Re: Fugl fløj, fugl død
« Svar #1 Dato: April 26, 2007, 09:06:33 pm »
Skal du så have ny hjelm? - Det er vel det samme som at tabe den på jorden?
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Smølfen

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #2 Dato: April 26, 2007, 09:06:49 pm »
Næste gang, så nap nogen af de flyvende rotter i København ;)
Carsten Sørensen. CBR600RR (PC40).

SVea

• Autonom
  • Sandt SVin
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
« Svar #3 Dato: April 26, 2007, 09:56:05 pm »
Næste gang, så nap nogen af de flyvende rotter i København ;)

Det har jeg gjort Smurfey... Heldigvis var det engang da jeg lånte Bongers bil, så ingen af mine egne ting kom til skade.  :twisted: :twisted: Jeg kørte dog ikke ind til siden. Jeg er ikke så god til at kommunikere med fugle og ved ikke hvad jeg skulle have sagt til den. Men jeg råbte da DOOOOH inde i bilen. Og så gav jeg vist også Bongers nogle penge til vask af bil  :oops:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #4 Dato: April 26, 2007, 10:04:24 pm »
Dagens gode gerning ydet af Majse...

hvad , aktiv dødshjælp ?  :mrgreen:

Jeg har endnu tilgode at blive ramt på hjelmen af en fugl.. men igen, det har jeg det egentlig meget godt med..  Det må rykke godt i hovedet !???

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #5 Dato: April 26, 2007, 10:40:27 pm »
Dagens gode gerning ydet af Majse...

hvad , aktiv dødshjælp ?  :mrgreen:

Jeg har endnu tilgode at blive ramt på hjelmen af en fugl.. men igen, det har jeg det egentlig meget godt med..  Det må rykke godt i hovedet !???

Jeps  :D :D - Nej jeg er desværre meget blød og ser jeg en kat ligge på vejen, så stopper jeg og fjerner den.. ville da ikke bryde mig om at min kat lå og blev kørt over flere gange ( ved godt det bare var en fugl  :D :D..  .. Med hensyn til rykket.. Jo..... Det gav et godt sideryk.. Men jeg synes ikke det gjore egentlig ondt.. Jeg havde bare ondt af fuglen..  :( 

Copy_Cat

• Fotopedel
  • Sandt SVin
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
« Svar #6 Dato: April 27, 2007, 09:06:52 am »
Var det dig (og en anden på rød SV 1000) jeg så mellem Lynge og Slangerup? Jeg kørte forbi (i bil), hvor i kom kørende ud fra holdepladsen ved skoven.
Theis

Ex. SV650S ejer.

Capone

• Sandt SVin
« Svar #7 Dato: April 27, 2007, 09:59:22 am »
Morder!   :brok:
Det nummer har jeg også lavet engang, men jeg må indrømme at jeg ikke var ked af det, tvært imod var jeg flad af grin. For hvad er chancerne for at klippe en fugl med hjelmen?

Her plejede at stå hvilken SV650S jeg havde fornøjelsen af fra 2004 til 2007.

B2

• Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
« Svar #8 Dato: April 27, 2007, 10:14:34 am »

Det nummer har jeg også lavet engang, men jeg må indrømme at jeg ikke var ked af det, tvært imod var jeg flad af grin. For hvad er chancerne for at klippe en fugl med hjelmen?
I det tempo du befarer de danske veje, var det snarere fuglen der klippede dig .................. bagfra  :whipped:
 :twisted: :mrgreen: :twisted:
« Senest Redigeret: April 27, 2007, 11:27:16 am af B2 »
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Copy_Cat

• Fotopedel
  • Sandt SVin
« Svar #9 Dato: April 27, 2007, 10:19:42 am »

I det tempo du befarer de danske veje, var det snarer fuglen der klippede dig .................. bagfra  :whipped:
:lmao: :lmao:
Theis

Ex. SV650S ejer.

Capone

• Sandt SVin
« Svar #10 Dato: April 27, 2007, 11:26:04 am »

I det tempo du befarer de danske veje, var det snarer fuglen der klippede dig .................. bagfra  :whipped:

Hvad er en "snarer fugl"? En fugl med en masse lassolignende genstande til brug som fodlykker??
eller mener du "snarere" i betydningen "nærmere"?  :mrgreen:

Iøvrigt kørte jeg på en gammel færge af en Honda CB650. Fed cykel. Bliver altid nostalgisk når jeg ser en.

Capone

• Sandt SVin
« Svar #11 Dato: April 27, 2007, 11:26:44 am »

Jaja grin du bare, det var før du blev født. Kid.  :lmao:

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #12 Dato: April 27, 2007, 12:13:51 pm »
Min hjelm er ligesom ret grøn, så den burde da have undgået den..

Fuglen troede nok at det var et bøgetræ den kunne bygge rede i. Nu er dens unger forældreløse. Ih, hvor er du ond, Majse  :wink:

Jeg kørte engang et pindsvin over. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke undvigede, men jeg rejste mig op og kiggede ud over forhjulet og så den ramme. Hold kæft hvor blev jeg sur! Der sad 20 pigge i mit nye fordæk, men det punkterede heldigvis ikke, så jeg gik også hen og flyttede staklen med blodtud ud i vejkanten.
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Copy_Cat

• Fotopedel
  • Sandt SVin
« Svar #13 Dato: April 27, 2007, 12:15:44 pm »

Jaja grin du bare, det var før du blev født. Kid.  :lmao:
:brok: :D
Theis

Ex. SV650S ejer.