Majse kommer trillende stille og roligt.. Måske et par km hurtigere end de tilladte
, men ihvertfald nød jeg vejret.. Og havde det bare super godt
... Glad og glad..
Ser en sød lille fugl komme flyvende hen over vejen, slipper gassen for ikke at ramme den... Men den lille fugl havde det ikke godt.. Den ville ikke leve mere.. Synd for den lille fugl.. Men hvorfor dælen skal den ramme mig lige i hovedet.. Rettere sagt på siden af hjelmen.. Hvad har min hjelm gjort.. Kan fugle godt være blinde??
.. Min hjelm er ligesom ret grøn, så den burde da have undgået den.. nå, men jeg synes sgu det var synd... Så jeg standsede og kørte ind til siden... Gik ud på vejbanen og bar den stakkels fyr ud i grøften. Den var dog ikke lille alligevel med, men en ret stor solsort....og det ville da være synd og blive kørt over 200 gange af biler... Dagens gode gerning ydet af Majse...
hold kæft hvor var det vare skønt og kører MC idag... En fantastisk eftermiddag...
Damn hvor jeg glæder mig til mange flere sommerdage... Enten som selvkørende eller også må jeg ty til som backseat sild... Kan da ikke undvære MC livet..