Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
HejHar også fået sådan en monteret på min K1 SV`er, men den virker desværre kun til og med 4 gear, det er nok gået galt med kalibreringen af sættet????Nogen der har erfaringer med montering på K1`er(Ikke plug and play som fra 03 og frem)/Casper
Citat fra: capstardk efter April 12, 2007, 11:06:28 pmHejHar også fået sådan en monteret på min K1 SV`er, men den virker desværre kun til og med 4 gear, det er nok gået galt med kalibreringen af sættet????Nogen der har erfaringer med montering på K1`er(Ikke plug and play som fra 03 og frem)/CasperForgår programeringen ikke på samme måde, hvor du så vel skal køre og gør det og mon ikke det er der problemet er ???
Citat fra: jimstar efter April 15, 2007, 01:22:16 amCitat fra: capstardk efter April 12, 2007, 11:06:28 pmHejHar også fået sådan en monteret på min K1 SV`er, men den virker desværre kun til og med 4 gear, det er nok gået galt med kalibreringen af sættet????Nogen der har erfaringer med montering på K1`er(Ikke plug and play som fra 03 og frem)/CasperForgår programeringen ikke på samme måde, hvor du så vel skal køre og gør det og mon ikke det er der problemet er ???Den skal have feks 2000 omdr i frigear og så nulstilles med stel, derefter 1 med samme omdr osv.Men den virker kun op til 4 og det fatter jeg ikke
Det er en Geartronic med sencor GT200 som skal bruges på K1 modellerne.
Jeg har en Gipro gearindikator, den er plug and play og den virker bare. Pisse nemt.
Citat fra: Bill efter April 19, 2007, 02:13:22 pmJeg har en Gipro gearindikator, den er plug and play og den virker bare. Pisse nemt.Yep, men du har også den nye model...Min er en K1`er (Den rigtige)
Jeg har lige installeret en Biketronix (www.biketronix.nl) på min kones GS500E K6. Den virker OK. Jeg måtte "lære" den gearerne på samme måde ved kortslutning på styret.På min egen SV1000 har jeg en Gipro - plug and play - meget nemt og den virker suverænt.