Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ja så skete det igen, de satans blinde bilister Motorcyklist dræbt i vejkryds Fjerde dødsulykke i denne uge skete i Måløv onsdag morgen.En mand på motorcykel mistede livet onsdag morgen i en ulykke i Måløv. I krydset Måløv Byvej og Smørum Parkvej blev han ramt af en varebil, der svingede til venstre, oplyser politiet.
Citat fra: Michael N efter April 25, 2007, 09:01:26 amJa så skete det igen, de satans blinde bilister Motorcyklist dræbt i vejkryds Fjerde dødsulykke i denne uge skete i Måløv onsdag morgen.En mand på motorcykel mistede livet onsdag morgen i en ulykke i Måløv. I krydset Måløv Byvej og Smørum Parkvej blev han ramt af en varebil, der svingede til venstre, oplyser politiet.Nikolaj er du på arbejde ?????
Citat fra: Majse efter April 25, 2007, 10:30:12 amCitat fra: Michael N efter April 25, 2007, 09:01:26 amJa så skete det igen, de satans blinde bilister Motorcyklist dræbt i vejkryds Fjerde dødsulykke i denne uge skete i Måløv onsdag morgen.En mand på motorcykel mistede livet onsdag morgen i en ulykke i Måløv. I krydset Måløv Byvej og Smørum Parkvej blev han ramt af en varebil, der svingede til venstre, oplyser politiet.Nikolaj er du på arbejde ?????Hvis du mener Nikolaj og hans Hayabusa, så er de i hvert fald på messenger...
Både John og jeg er ok (I hvert fald som vi plejer at være)Jeg har ikke hørt fra nogen jeg kender om hvem der er kommet galt afsted
John...... He he he he he.... NICE!!!! Jeg har ikke lige fundet på et nyt navn til min endnu - man skulle måske lave en tråd om det?
Citat fra: skurkenfradallas efter April 25, 2007, 02:28:12 pmJohn...... He he he he he.... NICE!!!! Jeg har ikke lige fundet på et nyt navn til min endnu - man skulle måske lave en tråd om det?Ehm, Busa Nikolaj har en kollega der hedder John - Som OGSÅ kører Busa
SØRGELIGT R.I.P.x2