Forfatter Emne: Alarm Til Sv1000S  (Læst 2447 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Claus

• Scooterfjæs
  • *
Alarm Til Sv1000S
« Dato: Maj 16, 2005, 09:02:32 pm »
Hej :D
Jeg mangler lidt hjælp til en alarm!
Det skal være med fjernstart.
Det skal være en som kan monteres uden der skal klippes i det org. ledningsnet. da jeg ikke er så vild med det.
Er der nogen som kan hjælpe. evt. med nogle links, priser osv.
Hilsen Claus
SV1000S Sølv. Ritzoma Blink. Komplet Shark udstødning. Pipercross stage 2. Ermax Hugger. Anden Bagende. Kåbe.

Anders

• Roadracer
    • http://www.nif-trading.dk
Alarm Til Sv1000S
« Svar #1 Dato: Maj 17, 2005, 11:20:52 am »
Jeg har lige monteret en Cyclone alarm. Den er med fjernstart, startspærre, fjernsluk og alm. alarm + silent alarm (blinker kun!).

Du kan ikke få en alarm med fjernstart hvor der ikke skal klippes i det originale ledningsnet - koblingsanordningen skal kortsluttes så du ikke behøver at trække koblingen for at starte motoren - ellers er der ikke nogen ide i fjernstart!  :?

Cyclone alarmen er en universal alarm, og passer derfor ikke i de forskellige stik på cyklens originale ledningsnet.

Jeg købte min over e-bay. Jeg har tænkt på at importere dem selv - er du interesseret?
YAMAHA FZS 600 Fazer

Bongers

• Gæst
Alarm Til Sv1000S
« Svar #2 Dato: Maj 17, 2005, 12:39:01 pm »
Fjernstart – er i bange for at folk sætter bomber på jeres cykler  :shock:  :shock:

Så kan man ikke parker i gear  :cry:  :cry:

- Anders, hvad vil de komme til at koste ??

Anders

• Roadracer
    • http://www.nif-trading.dk
Alarm Til Sv1000S
« Svar #3 Dato: Maj 18, 2005, 05:47:40 pm »
Citat fra: Bongers
Fjernstart – er i bange for at folk sætter bomber på jeres cykler  :shock:  :shock:

Så kan man ikke parker i gear  :cry:  :cry:

- Anders, hvad vil de komme til at koste ??

Hej - Alarmen er de samme som der tidligere er blevet sat til salg her på sitet. Jeg skal dog have dansk moms oveni  :? . Jeg vil tro de kan sælges med dansk garanti og moms for ca. 650 kr. Jeg har dog ikke endelig pris endnu.
Jeg har startet et firma der skal importere forskellige mc-dele på hobby basis. Det betyder jeg ikke skal have nævneværdig fortjeneste, til gengæld er mit udbud også styret lidt af hvad jeg kan finde umiddelbar afsætning for.
YAMAHA FZS 600 Fazer