Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ja det ser cool ud Smurf.MEN, hvad er det liiige der sker med den bagskærm??? Fnis!Og så vil jeg ikke engang starte med udstødningen
Campingbordet er u-undværligt. Der kan lige stå en kold bajer på nummerpladelyset!!
Den bliver sgu cool. Glæder mig til at se en dag vi mødes på en tur. Satser nok på at skulle med på Sverigs turen.Du er rimelig ferm til det med hjemmesider. Har luret lidt på dig selv, men syntes det virke lidt uoverskueligt.
Som jeg lige har fortalt Bongers: Jeg hørte fra maleren i går at han regnede med at få stumperne tilbage fra ham der skulle lave lidt glasfiberarbejde på den i weekenden, og først derefter begynder han at male den! WHAT!!! #¤%&&%¤#"#¤%&%&"#¤%¤##%#&%¤#"#" Fuck pis og rend mig i røven... Havde jeg vidst at han ikke selv ville lave fiberarbejdet, havde jeg sku da selv gjort det!!!!Så udsigterne siger nok 14 dage 3 uger fra nu...
Hold da kæft en Na-Ar! Jeg havde nok hentet skidtet og fundet en anden ...
Ja! Dude, der er jo også DMC-kursus i næste weekend!
DMC ? .. hvad er det for noget Jeg skal til noget i jylland 30/1 på jyllandsringen tror jeg .. der er vist både biler og mc ræs .. jeg skal dog ikke selv køre .. kun glo.