Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har desværre vagt i morgen, ellers var jeg helt klart frisk. Det er jo ikke for ofte der bliver arrangeret noget hernede syd på.
Citat fra: blinxdk efter April 14, 2007, 06:46:32 pmJeg har desværre vagt i morgen, ellers var jeg helt klart frisk. Det er jo ikke for ofte der bliver arrangeret noget hernede syd på.Argh ærgeligt, er ellers ved at skrabe nogle trille kollegaer sammen hernede. Har også overvejet at mødes med dem der kører fra Nakskov hver onsdag, kan ikke huske hvorfra. Er du frisk der???? Jeg tror de kører kl 19.
Jeg har planer om at køre med andre cykler om onsdagen fra Shell i Nakskov, men først når vi kommer længere hen på sæconen.For øjeblikket kører de allerede kl 17.20, det er for tidligt for mig, men når aftenerne bliver længere kører de kl 19, og så er jeg med Hvornår kører i i morgen?
Jeg er desværre på kursus i Odense i morgen til kl 17, og lige meget hvor meget jeg vrider øret på SVinet, så tror jeg altså ikke jeg kan nå til Nyk. til kl 18 I Nakskov er de vist delt i 2 grupper, en sofa-gruppe og en gruppe der kører mere "friskt"