Lad mig ligge ud med at sige, at jeg har søgt på forum for at se, om jeg kunne finde svar, men desværre uden held
http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=search2Sagen er den, at jeg faktisk har indkøbt hele 2 cykelcomputere (en med ledning fra Kvickly og en trådløs fra Netto). Men det har desværre være komplet umuligt for os, at installere dem. Der skal jo være meget lille afstand fra sensor og til modtager (1-5mm). Det er som om, at vi ikke har kunne finde et sted på forhjulet at sætte de 2 ting, så de passer sammen
Jeg vil gå ud fra, at hjulene på en SV´er og hjulene på Gixx er ganske forskellige. Jeg kan desværre ikke berette det store om mine hjul, da jeg ikke går særlig meget op i den tekniske beskrivelse af disse, til at have sat mig ind i ordene for hjuldelenavne
Meeeeeen hvordan filan har i andre monteret jeres cykelcomputere??? Og hvis nogen har gode forslag til hvordan jeg kan gøre, så tager jeg gerne imod disse, bare ikke det er råd om at anskaffe mig noget GPS, PMS eller andet der ikke har med en cykelcomputer at gøre
Grunden til at jeg må have mig en sådan er, at mit spedometer ikke virker (kablet dertil er skiftet ja
)
På forhånd taksalaha