Forfatter Emne: Test af Mobil Navigation 6 java Edition til Mobilen  (Læst 1747 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

rotten_dk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 48
Test af Mobil Navigation 6 java Edition til Mobilen
« Dato: April 11, 2007, 10:35:49 am »
Fandt dette program i går... og tænkte det må jeg da prøve, dog uden de helt store forventninger...

men men men, jeg er blevet meget positivt overrasket, systemet virker helt perfekt, kender stort set alle de ensrettede veje i centrum af kbh, og den kender tilmed fart grænserne (ikke altid sjovt), og den har også en OK opdaterings tid... det eneste der skal bruges er En trådløs Bluetooth gps modtager...

Christian

Her er et link til en 12 dages trail version
https://www.navigon.com/site/int/en/shop/consumer/mobilephones/1020

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Re: Test af Mobil Navigation 6 java Edition til Mobilen
« Svar #1 Dato: April 11, 2007, 01:13:10 pm »
Ellers er der også:

http://www.wayfinder.com/index.en.php

Har kun testet det kort (hø hø :)) men det ser rimelig fornuftigt ud. Det skal dog siges at jeg har fået monteret en TomTom Rider på cyklen og den er jeg nu også ganske godt tilfreds med...

/bo
MC-løs :-/

rotten_dk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 48
Re: Test af Mobil Navigation 6 java Edition til Mobilen
« Svar #2 Dato: April 11, 2007, 01:22:11 pm »
Ville også meget gerne have en tomtom Rider... syndes bare ikke jeg lige har pengene til en lige PT... men hvad var prisen for din

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Re: Test af Mobil Navigation 6 java Edition til Mobilen
« Svar #3 Dato: April 11, 2007, 01:24:37 pm »
Mener jeg ga' omkring 4k (lidt over) inkl holder til bilen... Jeg bruger stort set aldrig mikrofonen/hørebollen men det hele følger jo med...

/bo
MC-løs :-/

rotten_dk

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 48
Re: Test af Mobil Navigation 6 java Edition til Mobilen
« Svar #4 Dato: April 12, 2007, 08:50:50 am »
hmmm, syndes fanme også det er mange penge.
Men kunne da være man skulle begynde at spare lidt på druk pengene, så man kan få sig en

Bo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 633
  • DFM
Re: Test af Mobil Navigation 6 java Edition til Mobilen
« Svar #5 Dato: April 12, 2007, 10:23:58 am »
Jeg kan kun anbefale det men jeg kan også være en anelse geografisk udfordret hvis jeg kører steder jeg ikke har været før  :loser:

Synes det er rart bare at kunne koncentrere sig om trafikken osv og ikke tænke på om man kører forkert  8)

/bo
MC-løs :-/