Forfatter Emne: Spejlforlængere - hvor brede?  (Læst 1951 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Spejlforlængere - hvor brede?
« Dato: April 04, 2007, 12:32:42 pm »
Er i korrespondance med Jeppe som kan lave nogle afstandsklodser til spejlene. Er dog i tvivl om hvor bredde de skal være. Lige nu dækker en fjerdedel af min albue udsynet. ´
Har nogle af jer et kvalificeret bud på hvor bredde de skal være?
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway

Ritzau

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 682
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Spejlforlængere - hvor brede?
« Svar #1 Dato: April 04, 2007, 02:00:32 pm »
Dem man køber er typisk 3 cm i hver side!
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

BrianS

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
  • Honda VF700C Super Magna
    • SVrider galleri
Re: Spejlforlængere - hvor brede?
« Svar #2 Dato: April 04, 2007, 06:40:45 pm »
Jeg har lavet et bar klodser på 15 mm. Det hjælper, men er ikke helt godt nok.
Jeg tror 25-30 mm vil hjælpe meget.

T. Brun

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
Re: Spejlforlængere - hvor brede?
« Svar #3 Dato: April 04, 2007, 07:21:28 pm »
Mine er 35 mm
Super udsyn
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Spejlforlængere - hvor brede?
« Svar #4 Dato: April 11, 2007, 08:25:12 pm »
Hey, hvis i får et sæt til overs vil jeg meget gerne købe, jeg har været for nærig indtil videre til at give hvad de forlanger på nettet, men hvis i kan lave noget til en rimelig pris og vil lave nogle ekstra ville det dælme være fjong :thumbsup:
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827

Rasmus

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 301
Re: Spejlforlængere - hvor brede?
« Svar #5 Dato: April 12, 2007, 09:42:04 am »
Afhænger størrelsen af klodserne ikke af hvor brede skuldre/strittende albuer man har?? Mine dame-skuldre behøver ikke ret meget forlængelse af spejlene  :lmao:

Et andet alternativ kunne også være at montere helt nye spejle (pimp my ride)! Hvis man kunne finde nogle der var længere i "stangen" og måske med et frækkere udseende.

SilVer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 193
Re: Spejlforlængere - hvor brede?
« Svar #6 Dato: April 12, 2007, 09:46:10 am »
Tak for svar og gode råd. Jeg forsøger mig med 30 mm. Venter blot svar fra Jeppe.
"There are three sports in the world - bullfighting, mountain climbing and motor racing. The rest are merely games" - Ernest Hemingway