Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Med fare for at dreje motoren i SVinet fuldstændigt over: Stik mig lige sådan en bette mølle til mit SVin Er den nem at montere
Citat fra: Rask efter April 09, 2007, 08:39:28 pmMed fare for at dreje motoren i SVinet fuldstændigt over: Stik mig lige sådan en bette mølle til mit SVin Er den nem at montere Jeg har kigget lidt på det - den bagerste cylinders placering gør det ikke nemmere at bygge en manifold til den slags..
Se nu muligheder - ikke begrænsninger
Googlede faktisik lidt efter en turbo til SVinet på et tidspunkt... Droppede det pga. bøvl, pris, holdbarhed, konen m.v.
Citat fra: Rask efter April 10, 2007, 11:13:51 amSe nu muligheder - ikke begrænsninger Jamen lige over da Kone bla bla Citat fra: Rask efter April 10, 2007, 11:13:51 amGooglede faktisik lidt efter en turbo til SVinet på et tidspunkt... Droppede det pga. bøvl, pris, holdbarhed, konen m.v.Jeg har også selv kigget lidt - især på svrider.com, men har endnu ikke stødt på nogle hvor det lykkedes dem at få det til at køre ordenligt. Det fandt du måske?Hygge