Forfatter Emne: Udstødning  (Læst 8510 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Udstødning
« Svar #15 Dato: April 09, 2007, 09:02:08 pm »

når man køber helt eller 3/4 system skal man ikke save/skære i den originale udstødning, som man bliver nødt til med en slip-on

Nej, det er selvfølgelig rigitg nok, men hvis det er for at spare penge... Jeg var bare ikke klar over at de orginale forrør, var lige så gode, eller bedre end hvis man købte et komplet system.
Jeg syntes bare at jeg har ladt mig fortælle at det orginale system, er mindre effektiv, hvad angår flow, i både for- mellemrør og potte. End mange af de komplet effekt systemer som mange af os kører rundt med.
Og derfor at få en effekt forøgelse ud af det, skulle hele systemet skiftes, altså til et komplet system.
Hvor imod, hvis man "kun" ville have bedre/mere lyde, så kunne man nøjes med at skifte potten.
[/quote]husk det jeg sagde om forrørene kun gælder for 1000'eren... 6½'erens ved jeg ikke om er gode eller dårlige i original versionen...?
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Rasmus S

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 499
Re: Udstødning
« Svar #16 Dato: April 09, 2007, 11:29:26 pm »

når man køber helt eller 3/4 system skal man ikke save/skære i den originale udstødning, som man bliver nødt til med en slip-on

Nej, det er selvfølgelig rigitg nok, men hvis det er for at spare penge... Jeg var bare ikke klar over at de orginale forrør, var lige så gode, eller bedre end hvis man købte et komplet system.
Jeg syntes bare at jeg har ladt mig fortælle at det orginale system, er mindre effektiv, hvad angår flow, i både for- mellemrør og potte. End mange af de komplet effekt systemer som mange af os kører rundt med.
Og derfor at få en effekt forøgelse ud af det, skulle hele systemet skiftes, altså til et komplet system.
Hvor imod, hvis man "kun" ville have bedre/mere lyde, så kunne man nøjes med at skifte potten.
husk det jeg sagde om forrørene kun gælder for 1000'eren... 6½'erens ved jeg ikke om er gode eller dårlige i original versionen...?
[/quote]
Jeps det fik jeg læst.
Men det var ikke så meget det. Jeg mente bare at, jeg havde ladt mig fortælle, at de orginale altid var "dårligere" end et performance system, og anede ikke at de orginale forrør var bedre, uanset om vi taler 650 eller 1000 ccm. :)

Men for mig er det lige meget, jeg skal have underseat system. Så jeg skal have fat i et fuld system under alle omstændigheder...   :wink:
Pearl Crystal Red SV650 K5 - Lucas Fender Eliminator - Pipercross luftfilter - MRA tonet racing kåbeglas - Rizoma blink - Yoshimura udstødning - Rear hugger - Orginal underkåbe - http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17454&ipc=64707

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Udstødning
« Svar #17 Dato: April 10, 2007, 12:23:38 am »
Er helt tosset med lyden af de shark potter jeg har på min, men må også indrømme den Yoshimura TRS Canidae her inde køre med, sammen med KN filter (mener jeg det er), giver en SUPER lyd!!!!!  :orkester:
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Don Martino

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 22
Re: Udstødning
« Svar #18 Dato: April 11, 2007, 08:21:49 pm »
Undskyld, jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg har et pokkers besvær med at, finde et fuld system til SV 1000, monteret i normal højde.
Er det muligt?

 

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Udstødning
« Svar #19 Dato: April 12, 2007, 11:19:48 am »
Undskyld, jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg har et pokkers besvær med at, finde et fuld system til SV 1000, monteret i normal højde.
Er det muligt?

 

prøv at google fuel exhaust - jeg mener de har lavet et sæt engang...
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

skyggen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 797
  • 90*V2 sjover
Re: Udstødning
« Svar #20 Dato: April 12, 2007, 12:14:46 pm »
Undskyld, jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg har et pokkers besvær med at, finde et fuld system til SV 1000, monteret i normal højde.
Er det muligt?
 

jo yoshimura laver full system både 2-2 og 2-1 hvor de sidder i normal højde :thumbsup:
normal venlig og nede på "jorden" V2 bisse.
                         MEN
er der fest så drikker jeg til jeg vælter eller blir smidt ud til lukketid :o

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=10277