Hej alle!...
Som i ved, røg min elskede Aprilia ned til Mc-Gården, i oktober måned sidste år.. Efter min lille udskridning, på de små veje i nordsjælland.
Henrik Balle fra Mc-Gården var frisk og gik igang med den store oparation.. Men det er åbentbart ikke sådan lige at få stumper hjem fra italien
.. Nye potter og chip samt div. mekaniske dele kom så rimeligt hurtigt
... Og det blev så også sat på... Og så der efter sat over i hjørnet... uden man lige havde startet den op for lige at høre om der var brøl i de nye potter
.. ´nå det vender jeg lige tilbage til.....
Men langtid gik der med at få kåbe dele hjem, det kom så´en i små portionere ad gangen
og alle delene skulle hjem, fordi at de skulle en tur til maleren, og have et ekstre lag klar lak.. så den kunne blive sådan lidt lækker
Langt om længe... i Februar måned, stod den bare der og skinnede og var så flot
.... Henrik satte nøglen i.... og hvad skete der... ikke en skid
Ned tur
Tre teknikere og computer udstyr blev sat på sagen, men de kom desvære frem til, at boksen var slettet.. den var tømt... fedt
Hvem har kvejet sig.. Har Henrik Balle?... Eller har fabrikken sendt en chip med som var tom, og har slettet boksen? det er det store spørgsmål... Fabrikken har sendt en ny boks tror jeg.. for den er godt nok langtid om at komme frem.. så når den lander er det jo spændene om om det så kommer til at virke... hvorfor helvede startede han ikke cyklen op for flere måneder siden... så havde jeg måske ikke stået her nu... For det er jo ligesom nu jeg skal ud at køre
Så det bronze kursus jeg har meldt mig på her til weekenden, ja det kommer jeg så ikke med på
.. Har rykket det til juni i stedet for..
Så kære gutter og gutinder, kryds fingere for mig.. at jeg snart kommer ud og trille sammen med jer... for det er helt vildt som jeg savner det..
Hilsen en nedtrykt Falco