Forfatter Emne: Hjælp til køb af nyt mc tøj  (Læst 8400 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: Hjælp til køb af nyt mc tøj
« Svar #15 Dato: Marts 31, 2007, 05:29:26 pm »
Hvad er folks holdning til køredragter, 2 delt eller en hel dragt? Hvad er bedst, hvad taler for og imod?

Til gadebrug er det som regel mere et spørgsmål om læder eller tekstil, da heldragter er skide upraktiske til alt andet end _kun_ at køre.
Når du nu allerede har valgt læder, er der ikke så meget tilbage at rafle om. Du kan smide jakken når du render rundt og spiser is og hotdog, og du kan ha rygskoldet stikkende ud under jakken (hvis du beholder den på) så der rent faktisk også er plads til isen i dunken  :mrgreen:
Bare sørg for at lynlåsen kører hele vejen rundt i livet og ikke kun forbinder over og under på 15cm i ryggen.

Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Don Martino

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 22
Re: Hjælp til køb af nyt mc tøj
« Svar #16 Dato: April 04, 2007, 08:00:04 pm »
Hej folk

Jeg har læst på et andet forum at, Dainese syr læder efter mål.
Er der nogle der ved mere om det?
Jeg var i Aagesen forleden og gjorde det pænt klart for den flinke dame, det er kun Dainese der dur, desværre er jeg for lang og smal til deres læder dress - Her gik man lige og troede man var Italiener :shock: -
« Senest Redigeret: April 07, 2007, 12:22:07 pm af Don Martino »

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Hjælp til køb af nyt mc tøj
« Svar #17 Dato: April 14, 2007, 12:48:57 pm »
Fundet på www.Dainese.com
Where can I have my measurements taken for leather garments? 
 The names of the dealers that provide this service are marked by “Fitnet” alongside the name of the store in the Store Locator sector at the www.dainese.com website.


Der ligger ingen i Danmark, men for eksempel en i Hamborg.
PRO SHOP HAMBURG
Heidenkampsweg 100
20097 - HAMBURG - GERMANIA 
Tel.: 040/32038646
  MOTORBIKE, SNOW, MTB, FITNET 

 
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Don Martino

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 22
Re: Hjælp til køb af nyt mc tøj
« Svar #18 Dato: April 14, 2007, 09:47:53 pm »
Tak skal du ha´
Jeg snakkede med en fra Masi Motor om muligheden, hun sagde de kunne gøre det, hun skulle bare først finde/støve af måleskemaet.
Men men men med en leveringstid til næste sæson og en pris der hedder +30% lagt sammen med, hun højst sandsynligt aldrig har prøvet det før, er jeg nok mere tilhænger af en tre trins F-raket til Roma, der består at Fodbold, Ferie og Fitnet. 8)