Forfatter Emne: Ups, en liter diesel i tanken  (Læst 8119 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Rask

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 698
Re: Ups, en liter diesel i tanken
« Svar #15 Dato: Marts 27, 2007, 01:04:42 pm »
Jeg er åbenbart ikke den eneste, som savner en god gang 2-taks røg  :mrgreen:

OK, du vil spare penge... Diesel koster jo også kun 8,42 kr. pr. liter hos Shell - mod 9,79 for alm. 95 blyfri   :hand:

Nå, men jeg fik engang et par dråber fyrringsolie i tanken ved en fejl - SVen kørte upåklageligt på det (det var dog ikke en hel liter  :lol:).

SV Diesel Power!
Honda CBX 1000 "Super sport" 1981.

Mine ex´er:
Yamaha FZ6 2006
Suzuki SV 650 S K1
Suzuki GS 500 2003

Bageren

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 400
  • Gul SV650S 2002
Re: Ups, en liter diesel i tanken
« Svar #16 Dato: Marts 28, 2007, 01:54:50 pm »
Længere historie, men jeg blev offsidet af en dame der ikke kunne finde ud af at tanke, så jeg hjalp hende, og kom i min iver til at vælge den forkerte stander

Nok snak om diesel, så hun godt ud? Og har du billeder?  :roll: :lol:
Kasper Hartwich aka Bageren
SV650S '02 Gul

teamupsidedown

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 401
  • Vil du i vrimlen frem - Hold kablet stramt
    • SorteDaek.dk
Re: Ups, en liter diesel i tanken
« Svar #17 Dato: Marts 28, 2007, 02:17:48 pm »
Længere historie, men jeg blev offsidet af en dame der ikke kunne finde ud af at tanke, så jeg hjalp hende, og kom i min iver til at vælge den forkerte stander

Nok snak om diesel, så hun godt ud? Og har du billeder?  :roll: :lol:

 :lmao:
Gixxxer til gaden
VTR til banen
SV650 Til Konen
Futtog på ryggen
SorteDaek.dk - gummi til madkassen

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Re: Ups, en liter diesel i tanken
« Svar #18 Dato: Marts 28, 2007, 03:50:46 pm »
Længere historie, men jeg blev offsidet af en dame der ikke kunne finde ud af at tanke, så jeg hjalp hende, og kom i min iver til at vælge den forkerte stander

Nok snak om diesel, så hun godt ud? Og har du billeder?  :roll: :lol:

 :lmao:

MÅ hun da næsten have gjort siden han blev så befippet at, han fyldte diesel på SVinet...
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Dakota

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 92
Re: Ups, en liter diesel i tanken
« Svar #19 Dato: April 01, 2007, 07:45:10 pm »
Takket være vejrguderne og ca. 300 km i løbet af weekenden, så er alt dieselen ude af tanken igen. Den kørte upåklageligt undervejs, dog startede den med lidt mere besvær et par enkelte gange synes jeg, men det kan være mig der bare er mærkelig.

Tak for alle svarene!

PS: Ingen billeder af tankbaben! ;)

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Ups, en liter diesel i tanken
« Svar #20 Dato: April 01, 2007, 08:05:05 pm »
Kør videre og sig til folk der syntes den ryger lidt, at det er en 1000cc 2-Takt :mrgreen:

Ha ha ha ha ha ha ha ha... Det ville jeg gerne have set i Moto GP - kunne have været ganske EXTREEEEEEEEME... For nu at bruge et godt gammelt dansk ord!  :twisted:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Re: Ups, en liter diesel i tanken
« Svar #21 Dato: April 01, 2007, 08:07:27 pm »
Har dysserne godt af at få olie i sig?
Ikke noget problem.
Når du har kørt dieselen ud af tanken, (efter et par fortyndinger) hælder du en gang indsprøjtningsrens i tanken. Så spiller det igen  :D :D
Det er et Würth produkt jeg kender, det virker ihvertfald på bilen......

Det anbefaler ham hatten fra MC-Hjørnet med brillerne også når man stiller cyklen til vinteropbevaring (en ven har en ZXR400)... MAAAAN hvor er han belastende ham sælgeren!!! Man kan ikke få lov til at window-shoppe i den butik før end man bliver tacklet i døren og får stoppet en slutseddel op i røven hvis ikke man køber noget!  :club:
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4