Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Længere historie, men jeg blev offsidet af en dame der ikke kunne finde ud af at tanke, så jeg hjalp hende, og kom i min iver til at vælge den forkerte stander
Citat fra: Dakota efter Marts 26, 2007, 05:35:29 pmLængere historie, men jeg blev offsidet af en dame der ikke kunne finde ud af at tanke, så jeg hjalp hende, og kom i min iver til at vælge den forkerte stander Nok snak om diesel, så hun godt ud? Og har du billeder?
Citat fra: Bageren efter Marts 28, 2007, 01:54:50 pmCitat fra: Dakota efter Marts 26, 2007, 05:35:29 pmLængere historie, men jeg blev offsidet af en dame der ikke kunne finde ud af at tanke, så jeg hjalp hende, og kom i min iver til at vælge den forkerte stander Nok snak om diesel, så hun godt ud? Og har du billeder?
Kør videre og sig til folk der syntes den ryger lidt, at det er en 1000cc 2-Takt
Citat fra: Jesper Jensen efter Marts 26, 2007, 08:52:09 pmHar dysserne godt af at få olie i sig?Ikke noget problem.Når du har kørt dieselen ud af tanken, (efter et par fortyndinger) hælder du en gang indsprøjtningsrens i tanken. Så spiller det igen Det er et Würth produkt jeg kender, det virker ihvertfald på bilen......
Har dysserne godt af at få olie i sig?