Forfatter Emne: Hilser pænt på alle.  (Læst 2068 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mr and Mrs Strom

• Scooterfjæs
  • *
  • Who are you kidding!
Hilser pænt på alle.
« Dato: Marts 30, 2007, 12:41:59 pm »
Hejsa vi har forvildet os ind i dette SV univers.  :rolleyes:
Vi er Stromtroopers, DL riders. Håber på at der er andre som os herinde med den underlige tendens til at køre på alle underlag.
Om ikk andet så har vi da motorerne til fælles  :respekt: . Ser frem til hyggelige stunder herinde og til at møde nogle af jer derude IRL "Bli´r måske svært da det jo er DK mest sjældne cykler i kører på  :lol: (kærligt ment) :thumbsup: (Sku jo nødig ha  :club:)

Pas på fætter Haps  :police:, det så ud som han havde travlt i går.
God vind.
Strom riders have more fun, will perform on any surface LoL.
Take care out there IRL

Mr and Mrs Strom. (DL1000 k5 og DL650 k4)

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
Re: Hilser pænt på alle.
« Svar #1 Dato: Marts 30, 2007, 01:29:20 pm »
Vi er Stromtroopers, DL riders. Håber på at der er andre som os herinde med den underlige tendens til at køre på alle underlag.
Om ikk andet så har vi da motorerne til fælles  :respekt: . Ser frem til hyggelige stunder herinde og til at møde nogle af jer derude IRL "Bli´r måske svært da det jo er DK mest sjældne cykler i kører på  :lol: (kærligt ment) :thumbsup: (Sku jo nødig ha  :club:)

God vind.

Velkommen til.

Jeg har desværre hilst på fætter haps i år. Det var sgu en dyr fornøjelse... Hvad jeg sådan lieg har regnet mig frem til  :( Men så kan jeg lære det  :?
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #2 Dato: Marts 30, 2007, 01:34:52 pm »
Ja men hej og velkommen til, alle er jo stort set velkomne herinde :D dog med det forbehold :twisted: at man må finde sig i tilfældig og ydmygende mobning, ligegyldigt hvilket type maskineri man kører på.
Motoren deler vi jo så spørgsmål i den retning er vi rigtig kloge på... resten endnu klogere :lmao:
En mere formel præsentation kan gives her og husk jeres oplysninger med geografisk placering und so weiter i profilen, billeder er ogå velkomne så vi kan spotte hinanden in real life.

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #3 Dato: Marts 30, 2007, 01:35:39 pm »

God vind.

Velkommen til.

Jeg har desværre hilst på fætter haps i år. Det var sgu en dyr fornøjelse... Hvad jeg sådan lieg har regnet mig frem til  :( Men så kan jeg lære det  :?

Fortæl fortæl fortæl fortæl fortæl  så vi andre kan tage ved lære :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bill

• Sandt SVin
  • Nu med gixxer :D
« Svar #4 Dato: Marts 30, 2007, 01:40:35 pm »
God vind.

Velkommen til.

Jeg har desværre hilst på fætter haps i år. Det var sgu en dyr fornøjelse... Hvad jeg sådan lige har regnet mig frem til  :( Men så kan jeg lære det  :?

Fortæl fortæl fortæl fortæl fortæl  så vi andre kan tage ved lære :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lad være med at køre for stærkt på landevejen, det koster et klip plus et par tusser  :oops: :oops:
Er kommet til at købe en GSX-R 750 K7 med lidt lir på... Shit happens :D

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #5 Dato: Marts 30, 2007, 02:29:07 pm »
God vind.

Velkommen til.

Jeg har desværre hilst på fætter haps i år. Det var sgu en dyr fornøjelse... Hvad jeg sådan lige har regnet mig frem til  :( Men så kan jeg lære det  :?

Lad være med at køre for stærkt på landevejen, det koster et klip plus et par tusser  :oops: :oops:

Det sammen gælder i byen sagde æggeskallen!!! 1500kr + 1 klip :( Avs!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

sturf

• Roadracer
« Svar #6 Dato: Marts 30, 2007, 03:19:23 pm »
velkommen i forum det er et hyggeligt sted
blå sv650s k1

Mc-musen :-)

• Søndagskører
  • **
  • Mc-musen :-)
« Svar #7 Dato: Marts 30, 2007, 04:01:47 pm »