Forfatter Emne: hjælp til lade relæ  (Læst 1642 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jimmi kristensen

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 7
hjælp til lade relæ
« Dato: April 01, 2007, 01:17:49 pm »
Hej, men sv 650s fra 99 er holdt op med at lade på batteriet, og der er kommet nyt batteri på, og den er blevet målt igennem, statoren fejler intet, alle stikkene er blevet skilt og samlet med silikone fedt, og alligevel lader den ikke, mit ene blinklys er nu begyndt at blinke hurtigere efter hvor mange omdrejninger den får, også er det jeg tror at det er lade relæet der er stået af, er jeg helt forkert på den ? og er der evt en der har en liggende, eller er villig til at låne deres ud, for et par øl en time eller 2, så jeg evt kan udelukke det ? jeg bor Esbjerg...

Jimmi.

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Re: hjælp til lade relæ
« Svar #1 Dato: April 01, 2007, 04:38:20 pm »
Hej, men sv 650s fra 99 er holdt op med at lade på batteriet, og der er kommet nyt batteri på, og den er blevet målt igennem, statoren fejler intet, alle stikkene er blevet skilt og samlet med silikone fedt, og alligevel lader den ikke, mit ene blinklys er nu begyndt at blinke hurtigere efter hvor mange omdrejninger den får, også er det jeg tror at det er lade relæet der er stået af, er jeg helt forkert på den ? og er der evt en der har en liggende, eller er villig til at låne deres ud, for et par øl en time eller 2, så jeg evt kan udelukke det ? jeg bor Esbjerg...

Jeg har kun været på besøg i Esbjerg, men jeg kender problematikken.
Se her og her

Adressen står nederst i 2. link, så gem øllerne og brug pengene på porto istedet. Jeg er desværre ikke hjemme så jeg kan sende skidtet til dig, men måske der er en anden venlig københavnersjæl der er villig til at hjælpe(?)

Mere gas,
Niels :-)
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(