Er der noget jeg især skal være opmærksom på inden jeg river lortet fra hinanden Evt nogle gode råd
For at arbejde på den foreste cyl. fjerner du bolten i bunden af køleren og løsner de 2 øverste. Så kan du skubbe køleren nok frem i bunden til at du kan komme til at skrue studsen af og montere pladen i stedet.
Den bagerste er nemmest, for der skal du fjerne sidedækslerne og forsædet, og op på støttepinden med tanken. Så skal du fjerne slangen fra studsen og vippe gummiafdækningen op, så kan du komme til studsen.
Når du skal fjerne "the pair-valve" på undesiden af luftfilterkassen er det nemmest hvis du har et skraldesæt med kardanled mellem forlængeren og bitsholderen, så går det at få skruet skruerne ud af den.
Du kan lave en plade og lukke hullet med på undersiden og skrue den fast med de 2 skruer som normalt holder "the pair-valve" eller du kan limer en "dibidut" fast på oversiden som Olfert.
Vi havde fået en ekstra dibidut af Olfert til Lars´s med den nåede aldrig at blive brugt, for jeg havde lagt den sammen med noget værktøj og lidt forskelligt inde i huset, og det havde fruen ryddet op & smidt ud.
Nå men som sagt kan man lave en plade og skrue på udefra, det virker også...
Ellers ring hvis du har problemer. 30797072