Forfatter Emne: Micron kanon part two  (Læst 3789 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

christian

• Plastikrocker
Micron kanon part two
« Dato: Maj 07, 2005, 04:51:05 pm »
Hjælp mig lige igen :cry: Kan jeg fjerne noget af popperiet ud af potten ved kun at sætte en prop i hullet i luftkassen :?:  :shock:

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Micron kanon part two
« Svar #1 Dato: Maj 08, 2005, 10:25:11 am »
Jeg tror det måske fjerne en smule af det men du får ikke fjernet helt ved at gøre sådan, men det er altså nemt at fjerne helt og det tager kun ca. 30 min.

Hvornår ville du i gang???
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

christian

• Plastikrocker
Micron kanon part two
« Svar #2 Dato: Maj 08, 2005, 10:31:38 am »
Jeg regner med at få det sat på i næste uge. Har købt dette kit http://www.chewys-stuff.co.uk/pair_removal/sv1k_sv650k3_pair.htm
Efter som jeg altså ikke er den store mekaniker får jeg en ven til at ordne det for mig men kan godt lige selv klare hullet i luftkassen :oops:

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
Micron kanon part two
« Svar #3 Dato: Maj 08, 2005, 11:31:23 am »
:P  :P  :P  Husk at lodde en 10 - 12 Kohm´s modstand på mellem den sorte og den røde ledning fra pair systemet...
Ellers står der en "FI" fejl i displayet som ikke forsvinder når du starter.
(Der skulle ikke ske noget ved det ud over at det er belastende at det står der.)

christian

• Plastikrocker
Micron kanon part two
« Svar #4 Dato: Maj 08, 2005, 01:35:57 pm »
Yes. Der er også en med i det kit jeg har købt :wink:

christian

• Plastikrocker
Micron kanon part two
« Svar #5 Dato: Maj 09, 2005, 10:12:50 pm »
Er der noget jeg især skal være opmærksom på inden jeg river lortet fra hinanden  :twisted:  Evt nogle gode råd :idea:

Bongers

• Gæst
Micron kanon part two
« Svar #6 Dato: Maj 10, 2005, 08:18:31 am »
Citat fra: christian
Er der noget jeg især skal være opmærksom på inden jeg river lortet fra hinanden  :twisted:  Evt nogle gode råd :idea:

At du skal huske hvilken rækkefølge du flår det fra hinanden - plejer at være modsat når du skal samle det  8)  8)

Eller pøj pøj.. du kan hente værkstedsmanualen !! eller vende tilbage når du har formange skruger tilbage :shock:  :shock:

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
Micron kanon part two
« Svar #7 Dato: Maj 10, 2005, 10:03:07 am »
Citat fra: christian
For at arbejde på den foreste cyl. fjerner du bolten i bunden af køleren og løsner de 2 øverste. Så kan du skubbe køleren nok frem i bunden til at du kan komme til at skrue studsen af og montere pladen i stedet.
Den bagerste er nemmest, for der skal du fjerne sidedækslerne og forsædet, og op på støttepinden med tanken. Så skal du fjerne slangen fra studsen og vippe gummiafdækningen op, så kan du komme til studsen.

Når du skal fjerne "the pair-valve" på undesiden af luftfilterkassen er det nemmest hvis du har et skraldesæt med kardanled mellem forlængeren og bitsholderen, så går det at få skruet skruerne ud af den.

Du kan lave en plade og lukke hullet med på undersiden og skrue den fast med de 2 skruer som normalt holder "the pair-valve" eller du kan limer en "dibidut" fast på oversiden som Olfert.

Vi havde fået en ekstra dibidut af Olfert til Lars´s med den nåede aldrig at blive brugt, for jeg havde lagt den sammen med noget værktøj og lidt forskelligt inde i huset, og det havde fruen ryddet op & smidt ud. :oops:  :oops:  :oops:

Nå men som sagt kan man lave en plade og skrue på udefra, det virker også... :wink:

Ellers ring hvis du har problemer. 30797072