Super fantastisk vejr... Stod i Måløv kl. 11.30 og Nikolaj kom forbi.... I bil... Hans Buza er på værksted... Så vi sad og hyggesnakkede lidt... Kørte til Ølstykke 12.15 og ringede til min chef om de ville ud og kører. Og det faldt i god jord.. Så De viste vej til Fredensborg hvor jeg så havnede hele eftermiddagen... Er lige kommet hjem og er lidt smadret i ryggen... Men damn det var fedt vejr... Mødte nogle SV-ere, men aner ikke hvem det var... Hvis I så mig ( hvilket I jo nok gjore når jeg så jer
) så var det mig på rød SV 1000 S og grøn hjelm.
Til alle jer der ikke kunne komme ud og kører... Snøft for jer... Det var fantastisk... Smilet på munden vil ingen ende finde... Jeg er super glad...Det er så jeg dirrer i kroppen...
Havde dog nogle oplevelser undervejs som jeg ikke sætter pris på... Min MC sætter ud når jeg gearer ned eller bare lader den dale i omdrejninger ( feks hen mod et lyskryds )... 6 gange idag oplevede jeg den gjore det.. Og 2 af gangene i sving.. UBEEEEEEHAAAGELIGTTTTTT... Så mon ikke en mekaniker lige skulle se på den... Jeg tror ikke længere på kondensvand i tanken som jo kan opstå vinteren over.... Og den skal bare virke til jeg skal til Poznan og kører på bane.....
Til jer jeg så idag.... Skide Hyggeligt......
- Rubin, jeg kommer gerne forbi en anden gang....
( håber iøvrigt at det går godt med Lisbeth efter hendes operation... )