Forfatter Emne: Valg af farve på ny K6'er  (Læst 7097 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Olfert

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3064
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #30 Dato: Marts 15, 2007, 02:47:49 pm »
Bare du ikke køber en blå Art race-can, den vil jeg sku være den eneste der har   :mrgreen:
Men de fåes selvfølgelig også i rød  :D
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

amagerdk

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 684
    • www.amagerdemons.dk
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #31 Dato: Marts 15, 2007, 03:22:39 pm »
ok nu har jeg kigget og kigget, tænkt og tænkt men kan ikke finde ud af hvilken potte jeg skal have på min nye cykel  :huh:

Har bla. set den ellers glimrende optagelse fra Buldredagen hvor hver potte er målt i DB, men det er bare ikke nok til at bestemme sig.
Ønsker en potte som ser godt ud, og samtidig lyder som et ondt år :) men synes at udvalget et så stort at det bare forvirrer :( piv piv
Køb noget andre ikke har...

Det er det fedeste, med få undtagelser lyder de sgu' næsten ens alligevel.
Ret enig med Nyg her. Dog går du sandsynligvis ikke fejl af kvaliteten, hvis du vælger Yoshimura eller Akrapovic (men dem findes der selvfølgelig en del af). En IXIL Black Xtrem Short ser du derimod ikke ret mange af (endnu, men det skal nok komme).

ja jeg er ikke så vild med at have det samme som andre :) Yoshimura eller Akrapovic ser man netop alle steder på nettet.
den her tråd: http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=3963.0 ledte mig videre til denne fil
http://micronexhaust.com/store/sounds/sv650sound.mp3
og buuuujaaaaa den lyder fed.... nu skal jeg så bare lige være sikker :) den er ellers også flot den Holeshot

Madmordigan

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #32 Dato: Marts 15, 2007, 05:44:24 pm »
Tillykke med det! Den nye røde er pisse flot, synes jeg!  :thumbsup:
Ingen p.t.

Majse

  • Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1926
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #33 Dato: Marts 15, 2007, 06:35:50 pm »
Jeg synes også Holeshot er flot.. Især til rød cykel... Kig bare ind under moolex profil... der er masser af billeder med holeshot på.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #34 Dato: Marts 16, 2007, 03:31:28 am »
ok nu har jeg kigget og kigget, tænkt og tænkt men kan ikke finde ud af hvilken potte jeg skal have på min nye cykel  :huh:

Har bla. set den ellers glimrende optagelse fra Buldredagen hvor hver potte er målt i DB, men det er bare ikke nok til at bestemme sig.
Ønsker en potte som ser godt ud, og samtidig lyder som et ondt år :) men synes at udvalget et så stort at det bare forvirrer :( piv piv
Køb noget andre ikke har...

Det er det fedeste, med få undtagelser lyder de sgu' næsten ens alligevel.
Ret enig med Nyg her. Dog går du sandsynligvis ikke fejl af kvaliteten, hvis du vælger Yoshimura eller Akrapovic (men dem findes der selvfølgelig en del af). En IXIL Black Xtrem Short ser du derimod ikke ret mange af (endnu, men det skal nok komme).

ja jeg er ikke så vild med at have det samme som andre :) Yoshimura eller Akrapovic ser man netop alle steder på nettet.
den her tråd: http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=3963.0 ledte mig videre til denne fil
http://micronexhaust.com/store/sounds/sv650sound.mp3
og buuuujaaaaa den lyder fed.... nu skal jeg så bare lige være sikker :) den er ellers også flot den Holeshot
Jeg kan kun være enig med dig i, at Micron har en fin lyd. Og som både Paw og jeg selv var inde på i den tråd, du linker til, så er Micron voldsomt let at vedligeholde.
Det komplette system (hvis man skulle vælge det) er også ret nemt at montere. Fin pasform. Og en lille detalje, som jeg er ret glad for; Hvis man vælger Hi-Level, medfølger der spacere og ekstra lange bolte til de bageste fodhviler-konsoller, således man stadig kan bruge dem. Det kan man eks. ikke med en Yoshimura Hi-Level (hvilket jeg synes er temmelig dårligt!).
Og så til rønnebærrene: Jeg har splittet fem Micron potter ad siden 2001. Jeg ved ikke helt, hvordan jeg bærer mig ad. Jeg må være født under hen uheldig stjerne. For jeg har ikke hørt om andre Micron potter, som har givet problemer. Jeg er som sådan også ked af at rakke mærket ned, for jeg kan faktisk godt lide Micron, netop af de ovenstående grunde.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

Kenneth P

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 280
Re: Valg af farve på ny K6'er
« Svar #35 Dato: Marts 17, 2007, 06:24:20 pm »
Jeg har lige fået monteret Laser på min, det er jeg meget tilfreds med, både udseende og lyd er helt i top :twisted:

Jeg synes Ixil og Holeshot virker for små til resten af cyklen.

Og der følger også udbygning af fodhvilere med, dem har jeg haft på, det virker fint.
« Senest Redigeret: Marts 17, 2007, 07:36:38 pm af Kenneth P »
SV1000sk6 blå - fuld kåbe - hugger - diode baglygte - Laser Duo-tech High mount Titanium - Blåt MRA racing kåbeglas - 8000K Xenon - +2 tænder bag -1 tand for - PazzoRacing kobling/bremse greb
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=12827