Hej
Er der nogen der ved hvad vil det ca koste at ombygge en sv650n til en sv650s ?
På forhånd tak
Mvh Søren
Jeg vil tro den koster nogenlunde det samme at bygge om fra N til S om det er en 650 eller 1000ér
Jeg er lige ved at være færdig med at lave min om og den samlet regning kommer til at lyde på ca. 15.000 kr med maling og brugte dele ( dog fine dele fra en 06 model ) lige med undtagelse af fildkåbe siderne som er fra en 650ér.
Det skal så siges at det ikke er bare lige og lave om, det store problem ligger i det beslag som en S model er født med til at holde kåbestativet, det har N modellen ikke og det skal lidt godt håndarbejde til at lave noget der er i orden.
Og ja forsikringen er en del dyre på en S model, da jeg skulle købe ringede jeg til flere forskellige selskaber og den mest normale prisforskel lå på omkring 3000 til 3500, jeg har nu ikke tænkt mig at oplyse mit selskab om min ombygning da jeg i forvejen har mere forsikret min maskine op til 25000
jeg kan så oplyse at jeg giver 3600 om året med fuld kasko/friskade og en selvrisiko på 2800 + 600 for mere forsikring, det syntes jeg da er billigt for en SV1000"S" model
Følg linket og hvordan min ombygning er forgået.
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=850