Forfatter Emne: Off topic: bryllupsbil søges!  (Læst 1266 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Copy_Cat

  • Fotopedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 644
  • "Sluk den, inden naboen bliver tosset"
Off topic: bryllupsbil søges!
« Dato: Marts 07, 2007, 01:03:07 pm »
Hej alle,

Jeg ved dette ikke har meget en SV'ere/MC'ere at gøre - men jeg tænkte at i måske alligevel kunne hjælpe mig.

En af mine kammerater skal giftes den 25 august. Han mangler en ordenlig bryllupsbil (klassisk) hvor han og fruen kan sidde om på bagsædet mens der er en chauffør (måske mig) der kører bilen.
Bilen skal blot bruges i en kort periode på et par timer i københavn.
Har du en flot og imponerende klassisk bil der egner sig til situationen, eller kender du nogen som har - så er jeg meget interesseret i at høre nærmere.

På forhånd tak

Theis
Theis

Ex. SV650S ejer.

Freddy

  • Kalenderpedel
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2109
    • Mit sted...
Re: Off topic: bryllupsbil søges!
« Svar #1 Dato: Marts 07, 2007, 03:05:27 pm »
Tag kontakt til en hvilken som helst amerikanerbilklub, de kan helt sikkert hjælpe dig. Jeg har selv været medlem af en sådan, og det var ofte, vi fik den slags henvendelser.
...det er også ulovligt at cykle på fortovet...

nyg

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2497
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
Re: Off topic: bryllupsbil søges!
« Svar #2 Dato: Marts 07, 2007, 03:44:46 pm »
Ja, eller Dansk Veteranbils Klub (DVK) http://www.veteranbilklub.dk/

Min far kørte engang jævnligt med brudepar, men blev træt af det på grund af skærpede forsikringskrav og al arbejdet med regøring/pynt & ris i bilerne.
Det er en del der stadig gør det, men selvom der stadig kan spares noget skal du skal nok ikke forvente at det bliver meget billigere end et professionelt limousinefirma.
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson