Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Tak for besøget, og for den mest omfattende gang sjov, og hygge jeg har været vidne til længe Citat fra: MiE efter August 05, 2007, 04:22:47 pmOg håber at Skyggen bliver menneske igen Ja ! Det var så afgjort de største tømmermænd set den weekend Citat fra: teamupsidedown efter August 06, 2007, 10:41:06 amJa så har jeg igen permanent lever og nyresvigt , det var igen en fed fest med gode bands og godt vejr.Jeg tror bestemt at alle fra vores klub hyggede sig Det så sådan ud De svigtende organer kan ikke tilskrives den "smule" i drak, men snarer jeres fremskredne alder !Siger du ikke selv følgende "Speed doesn't kill. Stupidity does !" så te dig lige ordenligt Ang. alder, så er jeg da vist ikke vokset lige så meget gennem håret som dig For at veje op for at vi ikke rigtigt fik drukket besluttede vi at droppe tovtrækning da det villesænke drikkeriet I kunne jo ikke stille hold til tovtrækning, fordi i var gamle og svage
Og håber at Skyggen bliver menneske igen
Ja så har jeg igen permanent lever og nyresvigt , det var igen en fed fest med gode bands og godt vejr.Jeg tror bestemt at alle fra vores klub hyggede sig