Hej
Jeg kan kun tilslutte mig. I midtfirserne kørte jeg Suzuki GSX400FX (mini katana). Fed begynder cykel, men den blev hurtigt for lille. Her lige før sommerferien skulle drømmen leve igen. Jeg kiggede meget på FZ6, men snakkede med en som også nævnte det med ønsket om mere moment, specielt med bagsæde passager. Jeg prøvekørte Z750, fed cykel kører som en symaskine kultiveret og igen overraskelser. Starter blidt og kommer stærkt, ved høje omdrejninger. Havde egentlig også kigget meget på SV650, men synes ikke der var det store spring til SV1000, som jeg prøvekørte. Forskellen er at på SV'en er smilet der fra starten og det bliver siddende længe efter man er stået af cyklen.
Jeg vil sige at jeg har skullet lære at køre igen, men har på intet tidspunkt været utryg. Den rykker ret igennem fra bund til top, og så føles den som en rigtig motorcykel, hvor man kan mærke syset og lyden af kubik. Jeg er meget tilfreds med valget af SV1000
Men det er op til dig hvad du føler mest for. Jeg har selv kørt 9.500 km siden medio juni, og er 187 høj. Jeg har skiftet clipon styr til Suzuki Touren Lenker (De svarer vist til dem LSL laver), det har givet mig meget bedre komfort på længere ture (tanken tom inden stop). Ja så kører den trods alt ca. 18 km/l.