Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jeg har afleveret nr.pladen for spare lidt forsikringspenge... jeg skal ud at rejse lidt så skal først ha plade på igen til sommer...Hvordan er reglerne ang. syn, skal den synes når jeg skal ha plade på igen? eller er det kun hvis der er gået over et år?
Citat fra: jantek efter November 08, 2006, 01:51:34 pmJeg har afleveret nr.pladen for spare lidt forsikringspenge... jeg skal ud at rejse lidt så skal først ha plade på igen til sommer...Hvordan er reglerne ang. syn, skal den synes når jeg skal ha plade på igen? eller er det kun hvis der er gået over et år?Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men, har du sikret dig, at din MC fortsat er forsikret mod tyveri.?Motorkøretøjer er ikke dækket af indboforsikringen.
Citat fra: jantek efter November 08, 2006, 01:51:34 pmJeg har afleveret nr.pladen for spare lidt forsikringspenge... jeg skal ud at rejse lidt så skal først ha plade på igen til sommer...Hvordan er reglerne ang. syn, skal den synes når jeg skal ha plade på igen? eller er det kun hvis der er gået over et år?Har du rigtig afleveret den, altså sådan afleveret den på motorkontoret? eller er den afleveret hos forsikringsselsbabet? (hvis man stadig kan det)