Forfatter Emne: Nr.plade og syn  (Læst 2144 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jantek

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 23
Nr.plade og syn
« Dato: November 08, 2006, 01:51:34 pm »
Jeg har afleveret nr.pladen for spare lidt forsikringspenge... jeg skal ud at rejse lidt så skal først ha plade på igen til sommer...
Hvordan er reglerne ang. syn, skal den synes når jeg skal ha plade på igen? eller er det kun hvis der er gået over et år?
Jan, sv650s, 01 gul.. Ermax - hugger, plov og sædeskal. Mini blink, hvid baglygte, mørk tonet kåbeglas, oplagt leo vinci.

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: Nr.plade og syn
« Svar #1 Dato: November 08, 2006, 01:55:29 pm »
Jeg har afleveret nr.pladen for spare lidt forsikringspenge... jeg skal ud at rejse lidt så skal først ha plade på igen til sommer...
Hvordan er reglerne ang. syn, skal den synes når jeg skal ha plade på igen? eller er det kun hvis der er gået over et år?
Har du rigtig afleveret den, altså sådan afleveret den på motorkontoret?  :police:

eller er den afleveret hos forsikringsselsbabet? (hvis man stadig kan det)
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Re: Nr.plade og syn
« Svar #2 Dato: November 08, 2006, 02:14:25 pm »
Der er noget her med det der år....

mc´er skal jo kun synes ved ejerskifte efter 5år fra første indreg. og herefter mener jeg det er efter 1år måske 2 men stadig kun ved ejerskifte!

skal der plader på til sommer igen, lader det ikke til at du skal syne men nummerpladen skal jo købes igen  :P
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

fldahl

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 343
  • the devil made me do it...
Re: Nr.plade og syn
« Svar #3 Dato: November 08, 2006, 02:19:46 pm »
Jeg har afleveret nr.pladen for spare lidt forsikringspenge... jeg skal ud at rejse lidt så skal først ha plade på igen til sommer...
Hvordan er reglerne ang. syn, skal den synes når jeg skal ha plade på igen? eller er det kun hvis der er gået over et år?

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men, har du sikret dig, at din MC fortsat er forsikret mod tyveri.?

Motorkøretøjer er ikke dækket af indboforsikringen.
Nu uden tohjulet liv...

Anders

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 391
    • http://www.nif-trading.dk
Re: Nr.plade og syn
« Svar #4 Dato: November 08, 2006, 06:00:40 pm »
Jeg har afleveret nr.pladen for spare lidt forsikringspenge... jeg skal ud at rejse lidt så skal først ha plade på igen til sommer...
Hvordan er reglerne ang. syn, skal den synes når jeg skal ha plade på igen? eller er det kun hvis der er gået over et år?

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men, har du sikret dig, at din MC fortsat er forsikret mod tyveri.?

Motorkøretøjer er ikke dækket af indboforsikringen.

rigtig god pointe. Jeg spurgte TRYG om det sidste vinter da jeg havde importeret en tysker, der vinteren over kun havde opholds- men ikke arbejdstilladelse i DK.
De sagde at sådan en sag kunne de ikke forsikre på alm. kasko... dertil skulle en særlig tingsikring (DYRT!!)....
YAMAHA FZS 600 Fazer

jantek

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 23
Re: Nr.plade og syn
« Svar #5 Dato: November 08, 2006, 06:16:01 pm »
Jeg har afleveret nr.pladen for spare lidt forsikringspenge... jeg skal ud at rejse lidt så skal først ha plade på igen til sommer...
Hvordan er reglerne ang. syn, skal den synes når jeg skal ha plade på igen? eller er det kun hvis der er gået over et år?
Har du rigtig afleveret den, altså sådan afleveret den på motorkontoret?  :police:

eller er den afleveret hos forsikringsselsbabet? (hvis man stadig kan det)
Har afleveret på motorkontor
Jan, sv650s, 01 gul.. Ermax - hugger, plov og sædeskal. Mini blink, hvid baglygte, mørk tonet kåbeglas, oplagt leo vinci.

jantek

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 23
Re: Nr.plade og syn
« Svar #6 Dato: November 08, 2006, 06:18:27 pm »
Jeg har afleveret nr.pladen for spare lidt forsikringspenge... jeg skal ud at rejse lidt så skal først ha plade på igen til sommer...
Hvordan er reglerne ang. syn, skal den synes når jeg skal ha plade på igen? eller er det kun hvis der er gået over et år?

Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål, men, har du sikret dig, at din MC fortsat er forsikret mod tyveri.?

Motorkøretøjer er ikke dækket af indboforsikringen.
Den er ikke tyveriforsikret, den står dejligt varmt og sikkert!! 8)
Jan, sv650s, 01 gul.. Ermax - hugger, plov og sædeskal. Mini blink, hvid baglygte, mørk tonet kåbeglas, oplagt leo vinci.

Stoffer

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 137
Re: Nr.plade og syn
« Svar #7 Dato: November 08, 2006, 07:24:44 pm »
 :innocent: :club: :club: :club: :thumbsdown: :thumbsdown: FLERE PENGE TIL SKATTEFAR :whatever:
Schuberth S1 Carbon.= Sort Guld....

BMW F 800 S