Forfatter Emne: Måske lidt håb!!!!  (Læst 1419 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

AHEP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 262
Måske lidt håb!!!!
« Dato: November 06, 2006, 03:24:02 pm »
Det ser da ud til at der MÅSKE er lidt håb forude LINK

Men den sædvanlige politiker replik: "Jeg kan ikke love noget", ja så ved vi alle hvordan det ender :cry:
Lads os håber de beviser noget andet denne gang
Anders
Suzuki GS500E 96

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Måske lidt håb!!!!
« Svar #1 Dato: November 06, 2006, 04:07:24 pm »
Vi må krydse fingre og håbe på det bedste... Men tror ikke på der sker noget, før afgifterne ER reguleret... Det andet har vi hørt alt for tit...
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Fed7haS

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
Re: Måske lidt håb!!!!
« Svar #2 Dato: November 06, 2006, 06:19:07 pm »
Hmm skal det forstås på den måde at afgiften kan risikere at blive 15.000 billigere på nye MC'er hvis dette går igennem?

For hvis det er tilfældet så syndes jeg da bestemt ikke det er en god ide hehe.. da min MC så vilde falde 15.000 i værdi på et sekund... eller de betaler måske afgift tilbage til alle MC ejere i DK? tror jeg næppe...

Fed7haS
SV1000SK6 (blå)

Hippie Hansen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1250
  • SV 650 S K6
Re: Måske lidt håb!!!!
« Svar #3 Dato: November 06, 2006, 08:48:25 pm »
Nej, du skal nok ikke regne med at få penge tilbage i afgift... Kunne vi vel ellers alle sammen godt bruge... Men på den anden side, så er det også en 15 kilo billigere knallert man invistere i næste gang...

Mon ikke det ville skabe mange salgs annoncer de sidste par dage inden afgiften bliver ændret, hvis det skulle gå hen og blive til noget???
Fra juicens hovedstad - Rynkeby
SV650 Sk6 trackday-raket, til jeg får råd til en nummerplade.

Claus m

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 510
Re: Måske lidt håb!!!!
« Svar #4 Dato: November 06, 2006, 09:06:49 pm »
Hvis det endeligt skulle blive til noget så vil afgiften jo nok ikke bare lige blive ændret fra den ene dag til den anden, men i etaper over 5 år eller lignende, og så er de mistede penge jo da lidt nemmere at leve med.
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde