Forfatter Emne: Erfaring med import fra tyskland og Ducati Monster  (Læst 1498 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jesper K

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
  • ...::The artist formerly known as Danger::...
Erfaring med import fra tyskland og Ducati Monster
« Dato: Oktober 10, 2006, 10:03:50 am »
Hej Venner,

Jeg ved det er lidt "off topic", men jeg regner med at tage til Tyskland og hente en Duc M600 til min kæreste. Hun begynder på kortet her til foråret, og jeg vil gerne have et vinterprojekt med klargøring af maskinen - uden den skal stå med betalt afgift på. (Sæt nu hun ikke består  :tie:).

Er der nogen der har erfaring med Ducatis Monster 600 - og mere, er der nogen der har erfaring med at hente maskiner i Tyskland. Hvis ja, kunne det da være skægt med en opskrift fra start til slut vedr. dette - også med henblik på SV'ere. :respekt:
« Senest Redigeret: Oktober 10, 2006, 04:39:00 pm af Jesper K »
Kawaksaki ZX-6R 636 '05 (2004 model), Full titanium akrapovic (åben), tidy tail, diodeblink, og lidt for mange kilo på ryggen....
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16225&ipc=61020

Paw

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1283
  • Rrrrrggghhhh! Donuts...
Re: Erfaring med Ducati Monster
« Svar #1 Dato: Oktober 10, 2006, 10:09:17 am »
Jeg har ingen erfaring med det lille Monster, men sørg nu for at vælge en med to bremseskiver foran.

Den er kun født med een, men det ser tosset ud og mange ejere vælger derfor at få den ekstra skive og kaliber med ab fabrik.
Har tidligere rullet på Gsx600F - SV650S - Aprilia Tuono - Kawa Z750 - Gsx-r600 - og nu... Kawa ER6.