Forfatter Emne: Standard maskine vs. powercommander osv.  (Læst 1213 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Fed7haS

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
Standard maskine vs. powercommander osv.
« Dato: September 17, 2006, 07:24:10 pm »
Efter at jeg lige har fået min SV1000SK6 tilbage fra mekanikeren fik jeg et chock af den anden verden.. FOR FANDEN DEN KØRE GODT!!! hehe :P vilde bare lige dele glæden hehe..

Jeg fik smidt Akropovic potter, powercommander, og filter på.. så bliv den rullet og instillet efter alle kunstens regler.. og jeg sedder nu efter at have kørt her i weekenden og er lamslået.. for selv om jeg er ny på MC og på SV... så syndes jeg forskælen fra standard SV til nu er enorm.. jeg hade da jeg afleværede den til mekanikeren regnet med en lille forbedring i lyd og så i virkeligheden ikke meget mere.. men jeg bliv klogere  :shock: lyden er langt federe end jeg hade regnet med men det der kom mest bag på mig er hvor stor forskæld der er i motorgang.. den køre som en drøm nu..

Ved i virkeligheden ikke helt hvad formålet med denne post var :P vilde bare lige ud med min forbløffelse og glæde over hvor meget jeg har fået ud af denne invistering... det var 200000% alle pengende værd.. hehe

Fed7haS
SV1000SK6 (blå)

Lofgreen

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 213
Re: Standard maskine vs. powercommander osv.
« Svar #1 Dato: September 17, 2006, 10:23:17 pm »
Tilløkke   :D

Hvor mange dollars måtte du slippe ?  :dead: :dead:
SV1000S K6 - Koksgråmetallic - Fuldkåbe - LeoVince alu-potter - Hugger - TRW Nummerpladeholder - Rizoma sideblink - F.Fabbri Double Bubble Kåbe

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=9063

Fed7haS

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 34
Re: Standard maskine vs. powercommander osv.
« Svar #2 Dato: September 18, 2006, 12:16:00 am »
Ca. 15.000.- og det var alle pengende værd hehe :D kunde sikkert have været gjordt billigere hvis man hade lavet noget af det selv.. men jeg har MINUS forstand på den slags og har heller ikke tid til det så jeg lader proferne om det  :D

Fed7haS
SV1000SK6 (blå)