Forfatter Emne: Dyrenes konge er død :(  (Læst 4125 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ritzau

• Sandt SVin
  • Its not the age.................. Its the mileage!
Re: Dyrenes konge er død :(
« Svar #15 Dato: September 05, 2006, 12:20:04 pm »
Happy spamming?
 8)
Tidligere: SV1000S K3-sølvpil, Bundkåbe, Tonet dubblebubble, Forskærm og spejlforlængere, Hjemmehullede og genlappede potter, K&N luftfilter, SVkædeskærm, Små forblink, Solbriller og stort smil (som regel). .  og ½ l reservedunk, til SVeren altså!

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #16 Dato: September 05, 2006, 03:26:36 pm »
Skulle jeg, Gud forbyde det, gå hen og dø før tid, så håber jeg, at i vil vise mig den sidste respekt, at ligge min nekrolog under en andet end Sjov, spam og generel kategorien, til trods for min massive spam indsats på forum... Men måske er det bare mig, der ikke er med på noderne og finder døden spas eller værd at spamme om... Det er jo åbenbart det de unge vil have nu til dags  :shock: :shock:
Du bliver lagt under "Køb / Salg" når den tid kommer...  (måske skulle der i virkeligheden laves en kategori der hedder "Bortgives" !?!?)

Banditten

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Tør øjnene og tag en kiks ;-)
    • Hvem er jeg så ...
« Svar #17 Dato: September 06, 2006, 06:56:48 am »
Skulle jeg, Gud forbyde det, gå hen og dø før tid, så håber jeg, at i vil vise mig den sidste respekt, at ligge min nekrolog under en andet end Sjov, spam og generel kategorien, til trods for min massive spam indsats på forum... Men måske er det bare mig, der ikke er med på noderne og finder døden spas eller værd at spamme om... Det er jo åbenbart det de unge vil have nu til dags  :shock: :shock:
Du bliver lagt under "Køb / Salg" når den tid kommer...  (måske skulle der i virkeligheden laves en kategori der hedder "Bortgives" !?!?)

Det er synd  :cry: ... Der skal oprettes en særlig kategori for SVea ... med Billeder og citater fra en kvinde med et stort hjerte ....  :oops:     :innocent:
xXx - Christian

GADEN: GSX-R1000 - K6, Gills, Sort kåbeglas, Raceundertail, Stålarmerede bremseslanger.
BANEN: Honda - Blå, Hvid og Sort med gummi på hjulene ;-)
http://www.performance-peek.com

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #18 Dato: September 06, 2006, 05:20:53 pm »
Southpark says = Steve Irwin RULES!

http://www.dailysixer.com/southparkcroc.shtml
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4